اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

مصاحبه ترامپ و ایلان ماسک؛ به بیت کوین و کریپتو اشاره‌ای نشد!

بامداد امروز (۲۳ مرداد)، مصاحبه ترامپ و ایلان ماسک بیش از ۱ میلیون شنونده در پلتفرم X را به خود جذب کرد. در حالی که در بازارهای پیش‌بینی در یک مقطع زمانی بیش از ۶۰٪ احتمال وجود داشت که ترامپ در طول مصاحبه به دارایی‌های دیجیتال اشاره کند، در این رویداد ۲ ساعته از بیت کوین و کریپتو صحبتی نشد.

به گزارش والکس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، عصر دوشنبه به وقت آمریکا در مصاحبه‌ای با ایلان ماسک، مدیر عامل پلتفرم ایکس، به بیت کوین یا کریپتو اشاره‌ای نکرد.

حواشی مصاحبه ترامپ و ایلان ماسک

در طول این دو ساعت، این مصاحبه گسترده موضوعات مختلفی از جمله مهاجرت غیرقانونی، اقتصاد، هوش مصنوعی و گرم شدن کره زمین را پوشش داد. این مصاحبه بیش از ۱ میلیون شنونده را جذب کرد و بیش از ۴۵ دقیقه به تأخیر افتاد، زیرا ماسک علت آن را «حمله گسترده DDoS به پلتفرم X» نامید.

ماسک درباره این حمله گفت:

همانطور که این حمله عظیم نشان می‌دهد، مخالفت‌های زیادی با مردم وجود دارد که فقط حرف ترامپ را می‌شنوند.

با این حال، گزارشی از The Verge این موضوع را زیر سوال برد و منبعی به این نشریه گفت که اینطور نیست و اشاره کرد که «به احتمال ۹۹٪ ماسک در مورد این حمله دروغ گفته است». هشداری از سوی سازمان ناظر امنیت سایبری Netblocks نیز می‌گوید که X Spaces با قطعی‌های بین‌المللی مواجه شده است، اما تایید نکرد که آیا این یک حمله DDOS بوده است.

در بازار پیش‌بینی پلی مارکت (Polymarket)، کاربران ۶۵٪ احتمال می‌دادند که به «کریپتو» در طول این مصاحبه اشاره شود. گفتنی است این بازار پیش‌بینی بازار دیگری را نیز اضافه کرد تا از کاربران درباره احتمال ذکر کلمه «بیت‌کوین» بپرسد که میزان احتمال کاربران به ۶۹٪ رسید.

همچنین، در این بازار پیش‌بینی شده بود که با احتمال ۷۹٪ ترامپ به کلمه «تسلا» را ذکر کند، اما ترامپ برند خودروی الکتریکی ماسک را با عنوان «ماشین‌های شما» ذکر کرد و به این ترتیب از اشاره به این کلمه خاص طفره رفت.

سایر کلماتی که بازارهای پیش‌بینی در مورد آن‌ها احتمالاتی را مطرح کرده و ترامپ در نهایت در مصاحبه خود در پلتفرم X به آن‌ها اشاره کرد، عبارت بودند از «MAGA» و «مهاجر غیرقانونی».

در حالی که کریپتو به یک موضوع انتخاباتی تبدیل شده است، با حضور ترامپ در کنفرانس اخیر بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل برای اعلام سیاست کریپتو، همچنان در جریان رویدادهای اصلی مانند اولین مناظره ریاست جمهوری در ماه ژوئن به آن اشاره‌ای نمی‌شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا