اخبار بیت کوین

دارایی‌های تحت مدیریت ETF بیت کوین بلک راک از ۲ میلیارد دلار عبور کرد

بلک راک اولین شرکت در میان ارائه‌دهندگان جدید محسوب می‌شود که ETF بیت کوین آن به این نقطه عطف مهم رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از dailycoin، بلک راک (BlackRock)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مدیریت دارایی در جهان، پس از موفقیت ETF بیت کوین خود، حالا به سرعت به یک غول بزرگ در صنعت کریپتو تبدیل می‌شود. از دو هفته پیش که صندوق ETF اسپات بیت کوین مورد تایید قرار گرفت، این غول حوزه مالی با جذب میلیاردها سرمایه و دستیابی به نقاط عطف قابل توجه، رهبری این بخش جدید را به عهده داشته است.

جیب بلک راک به دنبال موفقیت ETFها پر از بیت کوین می‌شود

بلک راک عمدتاً به دلیل جایگاه برجسته خود در صنعت مالی، در بین برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده ETF بیت کوین جا خوش کرده است. بلک راک در دو روز اول فعالیت ETFها توانست ۱۱،۵۰۰ بیت کوین به دست آورد و اکنون بر تعداد خیره‌کننده ۴۹،۹۵۲ بیت کوین نظارت دارد که ارزش آن‌ها در زمان انتشار این خبر به ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

ETF بیت کوین بلک راک اولین صندوق در بین تمامی ارائه‌دهندگان جدید (گری‌اسکیل در این بین قرار ندارد چرا که صندوق آن سال‌ها به عنوان یک تراست فعالیت می‌کرده است) محسوب می‌شود که دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) آن از ۲ میلیارد دلار فراتر رفته است. فیدلیتی (Fidelity) با دارایی‌های تحت مدیریت تقریباً ۱/۸ میلیارد دلاری، از نزدیک بلک راک را دنبال می‌کند. علی‌رغم اینکه گری‌اسکیل (Grayscale) بیشترین مقدار دارایی‌ را مدیریت می‌کند، اما صندوق بیت‌ کوین این شرکت در دو هفته گذشته خروج سرمایه قابل توجهی را پشت سر گذاشته و شاهد خروج نزدیک به ۵ میلیارد دلار از خزانه خود بوده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailycoin.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا