اخبار بیت کوین

بلک راک ۱۳ دی ۱۰ میلیون دلار بیت کوین می‌خرد!

بلک راک (BlackRock) اخیراً سرمایه اولیه‌ای که قصد دارد با آن ETF بیت کوین خود را راه‌اندازی کند، ۱۰۰ برابر کرده است. مبلغ سرمایه اولیه این شرکت حالا به ۱۰ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، به گفته جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، متقاضیان ETF اسپات تنها چند روز پس از راه‌اندازی رسمی صندوق خود، خرید بیت کوین را آغاز خواهند کرد. این کار به منظور گسترش وجوه صندوق ETF صورت می‌گیرد و تضمین می‌کند که این صندوق آماده است تا به محض شروع به کار، سهام را به سرمایه‌گذاران عرضه کند.

سیفارت می‌گوید:

اینطور نیست که آن‌ها بیت‌ کوین را فقط برای حفظ ارتباط خود با بازار به ترازنامه شرکت اضافه کنند.

به گفته این تحلیلگر، بلک راک همچنان می‌تواند از طریق سایر محصولات خصوصی مانند صندوق تراست بیت کوین خود در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند، به خصوص اگر مشتریان این شرکت قبل از تایید ETF به خرید بیت کوین بپردازند.

او افزود:

در ماه اکتبر (مهر ۱۴۰۲) شنیدیم که SEC در حال ارائه نظرات خود در مورد اسناد پرونده S-1 بلک راک است. در آن موقع ما شانس تایید این ETF را تا ۹۰ درصد تخمین زدیم زیرا انحراف آشکار و قابل توجهی از الگوی معمول رخ داده بود.

بلک راک در پرونده S-1 خود در اکتبر فاش کرد که این صندوق ETF بیت کوین را قبل از راه‌اندازی با ۱۰۰ هزار دلار تامین مالی خواهد کرد. با این حال، با توجه به اطلاعات به‌روز شده این شرکت در روز جمعه، این مبلغ به ۱۰ میلیون دلار افزایش یافته و تامین این سرمایه برای تاریخ ۳ ژانویه (۱۳ دی) برنامه‌ریزی شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cryptopotato.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا