اخبار اتریوماخبار بیت کوین

رشد بیت کوین و اتریوم در چه شرایطی ادامه می‌‌یابد؟

به گفته پلتفرم برجسته تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سنتیمنت (Santiment)، یک معیار آنچین نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است شاهد مرحله صعودی دیگر هم باشد. اما به گفته این پلتفرم پتانسیل رشد اتریوم بیشتر است، چرا که نهنگ‌ها مقدار دارایی‌های خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، سنتیمنت می‌گوید که افزایش به کار رفتن عبارت «تله گاوی» در رسانه‌‌های اجتماعی نشان‌دهنده گسترش ترس، عدم اطمینان و شک یا همان فاد (FUD) معامله‌گران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال است.

با این حال، این شرکت اطلاعاتی می‌گوید که دوره‌های پس از افزایش FUD منجر به رشد قیمت دارایی‌های کریپتویی می‌شود و این امر می‌تواند بدان معنی باشد که بیت‌ کوین پس از توقف رالی خود در آستانه صعود مجدد است.

سنتیمنت گفت:

معامله‌گران در حال حاضر از این می‌ترسند که بازار کریپتو در یک تله گاوی قرار گرفته باشد. اما در حالی که بیت کوین فعلاً حرکت خود را متوقف کرده، اتریوم و آلت کوین‌ها بار دیگر رشد خود را آغاز می‌کنند. FUD در صورت افزایش می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۵۰ هزار دلار هم برساند.
حجم اجتماعی عبارت «تله گاوی»
حجم اجتماعی عبارت «تله گاوی»

سنتیمنت در ادامه می‌گوید که اتریوم پتانسیل صعودی بیشتری نسبت به بیت کوین دارد، زیرا بزرگ‌ترین نهنگ‌های کریپتو که اتر را در خارج از صرافی‌ها نگهداری می‌کنند، مقدار دارایی‌های کیف پول خود را افزایش داده‌اند. طبق گزارش این شرکت تحلیلی، نهنگ‌های اتریوم – به جز صرافی‌ها – در این لحظه بیشترین حجم تاریخی پادشاه آلت کوین‌ها برابر با ۵۴/۶ میلیون ETH به ارزش ۱۲۸/۶۹ میلیارد دلار را هولد می‌کنند.

سنتیمنت در پایان گفت:

قیمت اتریوم به ۲۳۴۹ دلار رسیده و این بالاترین سطح آن از ماه ژوئن ۲۰۲۲ است. نهنگ‌های خارج از صرافی‌ها در درازمدت ثروتمندتر می‌شوند و کیف‌پول‌های برتر صرافی‌ها نفوذ کمتری در فروش دارند. این یک ترکیب مثبت است که پتانسیل حرکت رو به بالا را برجسته می‌کند.
بررسی دارایی‌های اتریوم کیف پول صرافی و نهنگ‌های خارج از صرافی
بررسی دارایی‌های اتریوم کیف پول صرافی و نهنگ‌های خارج از صرافی
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

منبع
dailyhodl.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا