اخبار کاردانو

بنیان‌گذار کاردانو: خزانه کاردانو رشد اکوسیستم ADA را تسهیل می‌کند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیرا با توییتی از احساسات صعودی پیرامون کاردانو (ADA) حمایت کرد. پاسخ هاسکینسون به توییت یکی از علاقه‌مندان به کاردانو، بحث‌هایی را در مورد چشم‌انداز خزانه کاردانو و تأثیر آن بر اکوسیستم ADA افزایش داده است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پولیتن، یکی از علاقه‌مندان کاردانو که در پلتفرم X با نام StakeWithPride شناخته می‌شود، افزایش قابل توجهی را در ارزش خزانه کاردانو پیش‌بینی و تحلیل کرد که در صورتی که قیمت کاردانو به بالاترین سطح ۳ دلاری خود بازگردد، ارزش خزانه این پروژه می‌تواند به ۴.۵ میلیارد دلار برسد. این پیش‌بینی مبتنی بر داده‌های تاریخی است و اشاره می‌کند، زمانی که ADA آخرین بار در آگوست ۲۰۲۱ به این اوج رسید، خزانه آن تقریباً ۱.۷ میلیارد دلار ارزش داشت.

تا اواخر آگوست ۲۰۲۲، موجودی خزانه کاردانو یک میلیارد ADA معادل ۴۳۷ میلیون دلار بود. این تحلیل بر پتانسیل رشد قابل توجه در اکوسیستم کاردانو اشاره دارد که ناشی از افزایش ارزش بازار ADA است.

قیمت کاردانو
کاردانو Cardano (ADA)
۲۸,۴۹۳.۰۰ تومان
$ ۰.۴۷۲ -۰.۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان کاردانو در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید کاردانو

هاسکینسون نیز این دیدگاه را با توییتی تایید کرده است. او اعتقاد دارد که این تعامل بر ماهیت غیرمتمرکز ADA تأکید می‌کند که توسط کاربران به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز که سرمایه خود را خود تامین می‌کند، شناخته می‌شود. نقش خزانه‌داری در حمایت از پروژه‌های مبتنی بر کاردانو بسیار مهم است و از توسعه‌دهندگان و کارآفرینان دعوت می‌کند تا با ساختن پروژه‌های نوآورانه بر روی بلاکچین به اکوسیستم کمک کنند.

هاسکینسون همچنین در مورد آینده فناوری هوش مصنوعی و پیامدهای آن ابراز نگرانی کرد. هاسکینسون، که قبلاً نسبت به مزایای هوش مصنوعی ابراز تردید کرده بود، بر چالش‌های موجود در تمایز بین محتوای واقعی و مصنوعی اشاره کرد و پیشنهاد داد که ادامه تکامل این فناوری‌ها نیازمند هوشیاری بالایی خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۵

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا