اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

چین لینک به بالاتر از ۲۰ دلار رسید؛ مقصد بعدی قیمت LINK کجاست؟

چین لینک یکی از رمزارزها با بهترین عملکرد در یک سال اخیر بوده است. این رمزارز در یک سال گذشته از ۶.۸۰ دلار به قیمت ۲۰.۳۳ دلار رسیده است. افزایش فعالیت شبکه و راه‌اندازی امکان استیکینگ توکن LINK، ممکن است در افزایش قیمت چین لینک به بالای ۲۰ دلار نقش داشته باشد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، توکن چین لینک در حال حاضر با قیمت ۲۰.۳۳ دلار معامله می‌شود که این رشد مجدد، حاصل رالی ۱۶ درصدی بین ۹ و ۱۲ فوریه بوده است. لازم به ذکر است، این سطح جدید قیمت، از ژانویه ۲۰۲۲ مشاهده نشده بود. این رشد باعث شده است که ارزش بازار چین لینک به ۱۱.۹۳ میلیارد دلار برسد و دوج کوین را پشت سر بگذارد و به دهمین ارز دیجیتال برتر بازار تبدیل شود.

نمودار مارکت کپ چین لینک
نمودار مارکت کپ چین لینک تایم فریم روزانه

افزایش قیمت LINK با افزایش فعالیت شبکه و افزایش حجم معاملات همراه بود. قابل توجه است، قیمت همچنان در محدوده یک کانال صعودی باقی مانده است که به افزایش بیشتر قیمت اشاره دارد.

افزایش فعالیت شبکه چین لینک

داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که فعالیت شبکه Chainlink در کنار افزایش آدرس‌های فعال و جدید به اوج ۲۲ ماهه گذشته رسیده است.

داده‌های IntoTheBlock تأیید می‌کند که آدرس‌های فعال از حدود ۲۸۰۰ آدرس در ۲۵ ژانویه به حدود ۳۲۱۰ در ۱۰ فوریه افزایش یافته است. افزایش مشابهی در تعداد آدرس‌های جدید مشاهده می‌شود که از ۸۰۸ آدرس به ۱۰۲۰ در مدت مشابه افزایش یافته است.

نمودار آدرس های فعال روزانه چین لینک
نمودار آدرس های فعال و جدید چین لینک تایم فریم ماهانه

داده‌های مشابه از Santiment نشان‌دهنده افزایش در آدرس‌های فعال روزانه (DAA) است که تقریباً از ۲۸۰۱ در ۲۵ ژانویه به بیش از ۵۵۶۰ در ۱۲ فوریه رسیده است که نشان‌دهنده افزایش ۹۷ درصدی است.

نمودار آدرس های چین لینک
نمودار آدرس های فعال روزانه چین لینک تایم فریم روزانه

در ۱ فوریه، Eigenpie ادغام Chainlink CCIP در سراسر شبکه آربیتروم و اتریوم را اعلام کرد. Paxos نیز در ۷ فوریه از پذیرش داده قیمتی جدید PayPal USD توسط چین لینک خبر داد.

رشد فعالیت نهنگ‌ها در بازار چین لینک

شاخص‌های فنی و داده‌های آن چین ممکن است انتظارات برای عقب نشینی قیمت توکن لینک را افزایش دهند. داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین SpotOnChain نشان می‌دهد که یک نهنگ ۲۴۵۰۰۰ توکن لینک به ارزش ۴.۹ میلیون دلار را به Binance منتقل کرده است.

همین نهنگ با کیف پولی با برچسب “0x2a1” در مجموع ۴۹۵٬۰۵۷ لینک به ارزش ۷.۵ میلیون دلار از صرافی Binance با میانگین قیمت ۱۵.۱۳ دلار به ازای هر توکن، بین ۲۸ ژانویه و ۷ فوریه ۲۰۲۴ خارج کرده است.

عملکرد نهنگ چین لینک
نمودار عملکرد نهنگ چین لینک (0x2a1)

حتی اگر این کیف پول هنوز ۲۵۰٬۰۰۰ توکن به ارزش حدود ۵ میلیون دلار را در خود جای داده باشد، اما توزیع مجدد توکن‌ها و ارسال آنها به صرافی‌ها، می‌تواند نشانه‌ای از قصد فروش با قیمت‌های فعلی باشد.

از سوی دیگر، کانال صعودی LINK می‌تواند معامله‌گران تکنیکال صعودی را جذب کند. از ۲۶ ژانویه، پرایس اکشن لینک مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های بالاتر را به تصویر کشیده است که منجر به تشکیل یک کانال موازی صعودی در تایم فریم روزانه شده است.

نمودار قیمت چین لینک تایم فریم روزانه
نمودار قیمت چین لینک تایم فریم روزانه

این الگوی صعودی به تداوم افزایش قیمت تا زمانی که قیمت در محدوده کانال باقی بماند، اشاره دارد. این افزایش، قیمت را به سمت مرز بالای کانال که در حال حاضر ۲۱ دلار است، هدایت می‌کند. بسته شدن قاطع قیمت بالاتر از این محدوده، می‌تواند قیمت را به ۲۵ دلار برساند.

تحلیلگر محبوب Rekt Capital انتظار دارد که پیش از شروع مجدد روند صعودی لینک، سطح حمایت بالقوه ۱۹ دلار باقی بماند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا