اخبار آلت کوین ها

شبکه چین لینک خود را برای یک به‌روزرسانی بزرگ آماده می‌کند

شبکه چین لینک (Chainlink) قرار است ظرف سه روز آینده نسخه ۰/۲ استیکینگ خود را راه‌اندازی کند. از تاریخ ۲۹ نوامبر، چین لینک یک دوره مهاجرت انحصاری ۹ روزه را برای استیک‌کنندگان نسخه فعلی یعنی ۰/۱ ارائه می‌دهد. این بازه زمانی به این کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های LINK استیک شده و هر گونه پاداش انباشته‌شده‌ای را به‌طور یکپارچه به سیستم جدید نسخه ۰/۲ منتقل کنند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopolitan، در تحولی قابل‌توجه برای جامعه ارزهای دیجیتال، چین لینک شبکه اوراکل غیرمتمرکز و پیشرو حوزه از راه‌اندازی نسخه ۰/۲ بخش استیکینگ خود خبر داده است. انتشار این نسخه جدید که قرار است تنها در سه روز آینده انجام شود، رویداد مهمی در نقشه راه چین لینک به حساب می‌آید که ویژگی‌های بهبودیافته‌تر و دسترسی راحت‌تری را برای کاربران ارائه می‌کند.

استیکینگ نسخه ۰/۲ (Staking v0.2) فقط یک بروزرسانی معمولی نخواهد بود. این نسخه جدید نشان‌دهنده یک جهش قابل‌توجه و رو به جلو در قابلیت‌های این پلتفرم است. استیکینگ نسخه ۰/۲ قرار است چندین ویژگی کلیدی را معرفی کند که انتظار می‌رود تجربه کاربر را به میزان قابل‌توجهی بهبود بخشد. یکی از چشمگیرترین تغییرات پیش‌رو، افزایش دسترسی به این شبکه است که مشارکت طیف وسیع‌تری از کاربران را در این اکوسیستم ساده‌تر می‌کند.

چین لینک در نسخه ۰/۲ بهبودهایی را ارائه می‌دهد

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های استیکینگ نسخه ۰/۲ افزایش دسترسی کاربران به آن است. تغییر اساسی فقط در مورد سهولت استفاده از پلتفرم نخواهد بود، بلکه درهای جدیدی را به روی مخاطبان گسترده‌تری باز می‌کند و به افراد با تجارب مختلف و سطوح متفاوتی از تخصص اجازه می‌دهد تا در این اکوسیستم مشارکت داشته باشند. دموکراتیک کردن دسترسی یک رویۀ تحول‌آفرین خواهد بود و تضمین می‌کند که این پلتفرم تنها برای معامله‌گران آشنا به فناوری‌های مختلف و یا باتجربه محفوظ نیست، بلکه از تازه‌واردان این عرصه و کاربران عادی نیز استقبال می‌کند.

این بروزرسانی بر بهینه‌سازی فرآیند استیکینگ نیز تمرکز دارد. استیکینگ (Staking) یک جزء حیاتی در بسیاری از شبکه‌های بلاک چینی محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد در حاکمیت شبکه مشارکت داشته باشند، شبکه را ایمن کرده و در ازای آن پاداش دریافت کنند. چین لینک قصد دارد با نسخه ۰/۲ استیکینگ خود این فرآیند را ساده‌تر، کارآمدتر و کاربرپسندتر کند.

یکی از جنبه‌های مهم این بروزرسانی، اولویت‌بندی دوره مهاجرت استیک‌کنندگان موجود است. از تاریخ ۲۹ نوامبر، کاربرانی که در حال حاضر در نسخه ۰/۱ دارایی‌های خود را استیک می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت تا توکن‌های LINK استیک‌شده و هر گونه پاداش انباشته‌شده خود را به سیستم جدید نسخه ۰/۲ منتقل کنند. بازه زمانی این مهاجرت ۹ روز خواهد بود و یک فرصت منحصر بفرد برای استیک‌کنندگان نسخه ۰/۱ محسوب می‌شود تا به طور یکپارچه فعالیت خود را به این پلتفرم به‌روز شده منتقل کنند.

فرآیند این مهاجرت به گونه‌ای طراحی شده که تا حد امکان روان باشد و از این امر اطمینان حاصل شود که کاربران فعلی می‌توانند دارایی‌های استیک‌شده خود را به راحت‌ترین شکل ممکن انتقال دهند. این حرکت نشان‌دهنده تعهد چین لینک به شبکه مشتریان خود است و تضمین می‌کند که پذیرندگان اولیه و حامیان بلندمدت در گذار به فناوری‌های جدیدتر از رقبا عقب نمانده‌اند.

جمع‌بندی

راه‌اندازی قریب‌الوقوع نسخه ۰/۲ استیکینگ چین لینک یک رویداد مهم هم برای جامعه این شبکه و هم برای دنیای گسترده بلاک چین خواهد بود. نسخه ۰/۲ با ویژگی‌های پیشرفته و تمرکز بر دسترسی کاربران، فصل جدیدی را در توسعه چین لینک کلید می‌زند. راه‌اندازی این نسخه جدید چیزی بیش از یک بروزرسانی فنی است و به طور کلی پیامدهای گسترده‌تری را برای شبکه چین لینک و جامعه ارزهای دیجیتال در پی دارد. چین لینک با تقویت فرآیند استیکینگ و افزایش دسترس‌پذیری آن، آماده جذب مخاطبان گسترده‌تری است که به طور بالقوه منجر به افزایش پذیرش و قدرت‌افزایی این شبکه می‌شوند.

علاوه بر این، بروزرسانی جدید چین لینک منعکس‌کننده تکامل مداوم صنعت بلاک چین است. از آنجایی که پلتفرم‌هایی مانند چین لینک به افزایش نوآوری و بهبود محصولات خود ادامه می‌دهند، کل صنعت ارزهای دیجیتال از افزایش کارایی، امنیت و کاربرپسند بودن یک پلتفرم سود می‌برد. این امر می‌تواند منجر به پذیرش و استفاده بیشتر از فناوری بلاک چین شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
cryptopolitan.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا