اخبار آلت کوین ها

رمزارز محبوب چین لینک یک روند صعودی را آغاز می‌کند؟

قیمت چین لینک از آوریل به بعد با ریزش‌های ۴۶ و ۳۳ درصدی و رشدهای به ترتیب ۷۷ و ۴۶ درصدی، نوسانات مهمی را تجربه کرده است. شاخص RSI روزانه نیز از ماه آوریل به طور موثری جهت روند را پیش‌بینی کرده است. واکنش آن به خط میانگین ۵۰ برای روند ماه اکتبر حیاتی خواهد بود.

شکست رو به بالای قیمت از خط مقاومت نزولی به معنای ایجاد یک روند صعودی خواهد بود. از طرفی کلوز RSI زیر ناحیه ۵۰ نیز متقابلاً به معنای روند نزولی است.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، از ماه آوریل تا به امروز، قیمت چین لینک (LINK) به زیر خط روند نزولی خود که در نقش یک مقاومت ظاهر شده سقوط کرده است.

در طی این مدت، حرکات شاخص قدرت نسبی (RSI) پیش‌بینی خوبی را در تعیین نوسانات قیمت چین لینک انجام داده است.

آیا چین لینک به سقف سالیانه جدیدی خواهد رسید؟

تحلیل تکنیکال چین لینک در تایم‌ فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت LINK از ماه آوریل به بعد تغییرات مهمی را تجربه کرده است.

در این مدت، قیمت ریزش‌های ۴۶ و ۳۳ درصدی (نقاط قرمز) و به ترتیب صعودهای ۷۷ و ۴۶ درصدی را به خود دیده است.

LINK در طول این دوره زمانی به زیر خط روند نزولی خود نیز سقوط کرده است. این خط روند دو بار در تاریخ‌های ۲۰ جولای و ۳۰ سپتامبر قیمت را ریجکت کرده است (نقطه قرمز).

اولین ریجکت باعث کاهش ۳۳ درصدی قیمت شد، در حالی که دومین بار تنها یک اصلاح جزئی را رقم زد.

نمودار روزانه LINK/USDT
نمودار روزانه LINK/USDT

LINK پس از رساندن خود به کف ۷/۲۰ دلاری، یک کندل اینگالفینگ صعودی با دمی بلند ایجاد کرد (نقطه سبز). این نوع کندل تمامی زیان‌های دوره قبلی را جبران می‌کند.

دم بلند این کندل نشان می‌دهد که خریداران به سرعت وارد بازار شده‌اند و به زیان‌های قبلی پایان داده‌اند.

سرگئی نظروف (Sergey Nazarov) بنیان‌گذار چین لینک اخیراً اعلام کرده که بانک‌ها از پذیرش تکنولوژی بلاک چین بی‌بهره مانده‌اند.

دلیل آن هم این است که بانک‌ها در حال حاضر سرمایه زیادی را در زیرساخت SWIFT قرار داده‌اند، که فرآیند پذیرش تکنولوژی بلاک چین را پیچیده‌تر می‌کند.

پیش‌بینی قیمت چین لینک: آیا نوسانات در ماه اکتبر بازخواهد گشت؟

اندیکاتور RSI در تایم فریم روزانه می‌تواند برای تعیین روند آتی قیمت مورد استفاده قرار گیرد. RSI یک معیار محبوب در بین تریدرها برای اندازه‌گیری مومنتوم و کسب اطلاعات بیشتر برای تصمیمات خرید یا فروش دارایی‌ها محسوب می‌شود.

اگر مقدار عددی RSI بالای ۵۰ باشد و در یک روند صعودی قرار گیرد، بدان معناست که گاوها (تریدرهای متقاضی) در بازار برتری دارند. عکس این موضوع یعنی اگر مقدار RSI زیر ۵۰ باشد نیز برای خرس‌ها درست است.

شواهد نشان می‌دهند که افت ۴۶ و ۳۳ درصدی قیمت چین لینک پس از رسیدن RSI روزانه به منطقه اشباع خرید (دایره قرمز) رخ داده است.

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌بینیم که RSI در تاریخ ۳۰ سپتامبر نیز به منطقه اشباع خرید وارد شده است. این اتفاق با ریجکت قیمت از خط روند نزولی (نقطه قرمز) هماهنگ بوده و تا به حال منجر به افت ۸ درصدی چین لینک شده است.

یک سیگنال جالب هم از رابطه RSI با خط میانگین ۵۰ به دست می‌آید. در هر دو ریزش قبلی، حرکت نزولی درست بعد از اینکه RSI به زیر سطح ۵۰ (دایره سبز) سقوط کرد تایید شد. این امر تاکنون در ریزش فعلی قیمت رخ نداده است.

همچنین شایان ذکر است که موجودی چین لینک در صرافی‌ها در تاریخ ۳ اکتبر به کف ۱۵ ماهه اخیر خود رسید. سابقه تاریخی چین لینک نشان می‌دهد که کاهش‌های این چنینی به افزایش قیمت منجر شده‌اند.

نمودار روزانه LINK/USDT با RSI
نمودار روزانه LINK/USDT با RSI

بنابراین، پیش‌بینی قیمت آتی LINK می‌تواند به واسطه اینکه آیا RSI به زیر ناحیه ۵۰ سقوط می‌کند یا خیر تعیین شود. شکست رو به پایین ممکن است به کاهش ۲۳ درصدی قیمت تا ۶/۳۵ دلار منجر شود.

اگر RSI یک جهش رو به بالا داشته باشد، این آلت کوین احتمالاً خط روند نزولی خود را در درازمدت به سمت بالا خواهد شکست. در این صورت، امکان افزایش ۲۵ درصدی قیمت تا مقاومت بعدی خود در سطح ۹/۴۵ دلار وجود دارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
beincrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا