اخبار ارزهای دیجیتال

مدیرعامل کوین بیس: ارزهای دیجیتال آینده دنیای مالی هستند

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران کوین بیس (Coinbase) در یک پست وبلاگی توضیح داد که ارزهای دیجیتال آزادی اقتصادی را تقویت می‌کنند. آرمسترانگ استدلال کرد که کریپتو دسترسی به منابع مالی با مشارکتی منصفانه را بدون یک ناظر یا عامل کنترل‌کننده فراهم می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، آرمسترانگ معتقد است که ارزهای دیجیتال نه تنها یک روند گذرا نیستند بلکه آینده پول و دنیای مالی خواهند بود. به گفته او، رمزارزها توسط سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که انتظار دارند پولشان با سرعت و مستقل جا به جا شود. این نوع از دسترسی و استقلال اغلب توسط موسسات مالی سنتی و سیستم‌های فعلی پرداخت آنلاین پشتیبانی نمی‌شود. 

با این حساب کاملا طبیعی است که بسیاری از افراد به دنبال یک سیستم جایگزین باشند. داده‌های آماری نیز این موضوع را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از افراد ۱۸ تا ۴۰ ساله و نیمی از آمریکایی‌هایی اسپانیایی تبار و جمعیت رنگین پوست در آمریکا، اکنون به طور فعال در حال بررسی گزینه‌های جایگزین در ایالات متحده هستند.

آرمسترانگ تاکید کرد که تصمیم کوین بیس برای تبدیل شدن به یک شرکت عمومی در ایالات متحده نشان دهنده تعهد آن به بازار، انطباق و شفافیت است. صرافی کوین بیس بر این باور است که ماموریت آن بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است چرا که اکنون رویای آمریکایی و ارزش‌های دموکراتیک ایالات متحده در معرض خطر هستند و آزادی اقتصادی برآمده از کریپتو می‌تواند راه‌حل منطقی و مناسب باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۴

منبع
cryptopotato.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا