اخبار آلت کوین ها

کریسمس رویایی برای خریداران سولانا؛ قاتل اتریوم همچنان می‌تازد! 

قیمت سولانا در ادامه روند صعودی خود، روز گذشته ۲۱ درصد دیگر رشد کرد و از ۱۱۴ دلار عبور کرد! در این مطلب به بررسی پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

به گزارش والکس، سولانا که به قاتل اتریوم شهرت دارد، در آستانه سال نو میلادی تمام ناظران و فعالان بازار را شگفت‌زده کرده است. سولانا امسال بیش از ۸۷۰ درصد افزایش قیمت را تجربه است که یک رقم باورنکردنی به حساب می‌آید. این رمزارز تنها در یک ماه اخیر در حدود ۱۰۰ درصد سود را به خریداران خود هدیه داده است. 

سولانا اکنون با ارزش بازاری ۴۱ میلیارد دلاری در رتبه چهارم برترین رمزارزها قرار دارد. سولانا در لحظه نگارش این مطلب در حدود ۱۱۴ دلار معامله می‌شود اما علی‌رغم رشد انفجاری این رمزارز، قیمت فعلی هنوز در حدود ۶۰ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی سولانا است چرا که در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ سولانا در حدود ۲۶۰ دلار معامله می‌شد.

پرسودترین رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته

روز گذشته مینا (MINA) با رشدی ۲۸ درصدی پرسودترین رمزارز بازار بود. مینا این هفته در حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. هلیوم (HNT) نیز همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. قیمت هیلوم فقط در ۲۴ ساعت، در حدود ۲۷ درصد افزایش یافت. هلیوم در ۶ ماه اخیر عملکردی خیره کننده داشته و در حدود ۵۶۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

نیر (near)، الف (ELF)، ایگولد (EGLD) و پنکیک سواپ (cake) نیز دیگر رمزارزهای پرسود در شبانه روز گذشته بودند. قیمت آپتیمیزم (OP) نیز در ادامه روند صعودی خود حدود ۱۵ درصد دیگر رشد کرد.

درحالی که بازار ارزهای دیجیتال تقریبا به طور کامل سبزپوش است، قیمت پپه با ۲ درصد کاهش، بدترین عملکرد را در بین ۱۰۰ رمزارز برتر داشت. 

قیمت بیت کوین اکنون در حدود ۴۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود و یک ثبات نسبی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. قیمت اتریوم اما بالاخره از ۲۳۰۰ دلار عبور کرد. به نظر شما به فاصله یک روز مانده به کریسمس، بیت کوین از ۴۵ دلار عبور خواهد کرد؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۱۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا