اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوینتحلیل ارزهای دیجیتال

بازار کریپتو برای یک رالی دیگر آماده است، اما این بار به رهبری آلت کوین‌ها!

یکی از معامله‌گران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، معتقد است که این بازار برای یک رشد دیگر آماده شده اما این بار آلت کوین‌ها در رالی پیش‌رو حرف اول را می‌زنند.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر بازار کریپتو، به ۶۸۵،۳۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفته که نمودار TOTAL برای یک رالی تقریباً ۳۳ درصدی آماده می‌شود. نمودار TOTAL مارکت کپ تمامی دارایی‌های رمزارزی را دنبال می‌کند.

به گفته این معامله‌گر، این رالی احتمالاً زمانی رخ می‌دهد که آلت‌ کوین‌ها در مرکز توجه قرار می‌گیرند و قیمت بیت‌ کوین (BTC) دوره تثبیت خود را طی می‌کند.

ون دی پوپ گفت:

به نظر می‌رسد نمودار مارکت کپ بازار ارزهای دیجیتال آماده حرکت جدیدی به سمت ۲/۱ تریلیون دلار است، اما این حرکت بواسطه رمزارزهایی غیر از بیت‌ کوین انجام خواهد شد. احتمالاً قبل از حرکت مهم بعدی یک دوره تثبیت خواهیم داشت.
نمودار یک هفته‌ای TOTAL
نمودار یک هفته‌ای TOTAL

با نگاهی به نمودار این معامله‌گر، به نظر می‌رسد که او ارزش TOTAL را تا قبل از ماه آوریل (فروردین سال آینده) ۲/۱ تریلیون دلار تخمین زده است. در زمان نگارش این خبر، TOTAL در سطح ۱/۵۷۸ تریلیون دلار قرار دارد.

ون دی پوپ می‌گوید که چشم‌انداز او در مورد نمودار دامیننس بیت کوین (BTC.D) از این موضع صعودی برای آلت کوین‌ها حمایت می‌کند. به گفته این تحلیلگر، BTC.D که سهم بیت کوین از بازارهای رمزارزی را اندازه‌گیری می‌کند، احتمالاً در حال تکرار الگویی است که طی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ مشاهده شده بود. در آن دو سال و درست قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین، دامیننس این ارز دیجیتال به اوج خود رسید.

هاوینگ (Halving)، که پاداش ماینرهای بیت کوین را به نصف کاهش می‌دهد، برای آوریل سال ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

ون دی پوپ می‌گوید:

دامیننس بیت کوین چند ماه قبل از هاوینگ به اوج خود رسید. تاریخ تکرار می‌شود. این اتفاق در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ رخ داد و به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ نیز اتفاق بیفتد. زمانی که دامیننس بیت کوین به کف خود برسد، انتظار دارم که آلت کوین‌ها عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند.
نمودار دامیننس یک هفته‌ای بیت کوین
نمودار دامیننس یک هفته‌ای بیت کوین

اما در مورد خود بیت کوین، ون دی پوپ فکر می‌کند که قیمت آن احتمالاً قبل از ایجاد یک کف جدید به حدود ۳۶ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

او در ادامه گفت:

این امکان وجود دارد که بیت کوین همین حالا هم به آن نقطه رسیده باشد، اما به نظر می‌رسد که قبل از یک حرکت رو به بالا، سطوح پایین‌تر تست می‌شوند. من شخصاً بین ۳۶ هزار تا ۴۰ هزار دلار بیت کوین بیشتری می‌خرم. این محدوده ثابت و به وضوح تعریف‌شده باقی می‌ماند.
نمودار ۱ روزه قیمت BTC/USDT
نمودار یک روزه قیمت BTC/USDT
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
dailyhodl.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا