اخبار آلت کوین ها

۳ رمزارز با پتانسیل رشد نجومی که توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند

با فرا رسیدن سال ۲۰۲۴، ما شاهد تکامل آلت کوین‌ها هستیم و برای ثروتمند شدن، دیگر همه نگاه‌ها به بیت کوین نیست. قطعا بیت کوین و اتریوم به عنوان رهبران بازار، همچنان زمینه را برای تحرکات گسترده فراهم می‌کنند، اما کانون توجه به طور فزاینده‌ای به سمت گروهی از آلت کوین‌ها تغییر کرده است. 

به گزارش والکس و به نقل از Cryptodaily، در حال حاضر به نظر می‌رسد که برخی از رمزارزها در آستانه افزایش‌های کوچک هستند و بعضی دیگر ممکن است به زودی سر به فلک بکشند. این می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران باهوش باشد که مسیر درست را انتخاب می‌کنند. در این مطلب به بررسی ۳ رمزارزی می‌پردازیم که احتمال می‌رود پتانسیل رشد نجومی در سال ۲۰۲۴ را داشته باشند.

آلت کوین‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را داریم، احتمالا برای شما شناخته شده هستند؛ اما ممکن است نسبت به پتانسیل آن‌ها بی‌توجه باشید. سولانا (SOL)، اپتوس (APT) و آپتیمیزم (OP) از جمله رمزارزهایی هستند که احتمال دارد بتوانند بازدهی خیره‌کننده‌ای را ثبت کنند. سرمایه‌گذاران به دلیل ویژگی‌های برجسته، فناوری‌های پیشرفته و شبکه‌هایی که به سرعت در حال گسترش هستند، این ارزهای دیجیتال را زیر نظر دارند.

سولانا (SOL)، با سرعت و کارایی در فناوری بلاکچین

این روزها همه در مورد سولانا برای مواردی مانند DeFi، معاملات هوشمند و NFTهای منحصر به فرد صحبت می‌کنند. ترکیب اثبات تاریخچه و اثبات سهام سولانا، نه تنها زمان تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه کاربر را با کارمزدهای کمتر راضی نگه می‌دارد و آن را از رقبایی مانند اتریوم و کاردانو متمایز می‌کند.

محدوده قیمت سولانا (SOL) بین ۶۴.۸۴ تا ۱۳۲.۳۷ دلار است. میانگین متحرک ۱۰ روزه ۹۰.۷۶ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۷۲.۴۲ دلار است. نمودار سولانا یک سطح حمایت قوی را در ۲۷.۹۷ دلار و سطوح مقاومت در ۱۶۳.۰۲ دلار و ۲۳۰.۵۴ دلار نشان می‌دهد.

رویکرد جدید سولانا به لطف سرعت و مقرون به صرفه بودن آن، توسعه‌دهندگان و کاربران روزمره را جذب می‌کند و این نوید استفاده گسترده‌تر از سولانا را می‌دهد. سولانا برای رشد بیشتر باید این تعادل را بین بزرگ شدن و وفادار ماندن به ریشه‌های غیرمتمرکز خود حفظ کند.

اپتوس (Aptos) با مقیاس‌پذیری و امنیت نوآورانه

اپتوس (APT) یک بلاکچین لایه اول است و هدف آن این است که در زمینه امنیت و سرعت گام‌های مهمی را بردارد. توسعه‌‌دهندگان Aptos قصد دارند که موانع استفاده از فناوری بلاکچین را برطرف کنند. جذب تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران، کلیدی برای پیشرفت اپتوس خواهد بود.

محدوده قیمت فعلی Aptos (APT) بین ۷.۲۱ تا ۱۱.۲۷ دلار است. میانگین متحرک ۱۰ روزه ۸.۶۴ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۸.۱۱ دلار را نشان می‌دهد. APT سطوح حمایت را در ۰.۹۷ دلار و ۵.۰۳ دلار دارد و سطوح مقاومت را می‌توان در ۱۳.۱۵ دلار و ۱۷.۲۱ دلار در نظر گرفت.

اپتوس با فناوری پیشرفته خود برای ارائه تجربه ایمن‌تر و کارآمدتر بلاکچین تلاش می‌کند. این بلاکچین برای درخشش باید جایگاه خود را در فضایی مملو از رقبای جدی ایجاد کند. پیشرفت پلتفرم در درازمدت، به این بستگی دارد که چقدر خوب جمعیت اختصاصی توسعه‌دهندگان و کاربران روزمره را جذب می‌کند.

آپتیمیزم (OP) با افزایش کارایی در مسیر رشد

آپتیمیزم یک بلاکچین لایه دوم برای اتریوم است که بر تجربه استفاده از یک بلاکچین با عملکرد و کارایی بالا تمرکز دارد. هدف آن ارائه یک پلتفرم مقیاس‌پذیر و کارآمد برای توسعه‌دهندگان و کاربران است، تا بتواند برخی از چالش‌های پیش روی فناوری‌های بلاکچین را حل کند.

محدوده قیمت آپتیمیزم بین ۲.۱۶ تا ۴.۷۱ دلار است. میانگین متحرک ۱۰ روزه ۳.۰۱ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۲.۴۱ دلار است. آپتیمیزم (OP) سطح حمایت قوی را در ۰.۶۲ دلار و سطوح مقاومت را در ۵.۷۱ دلار و ۸.۲۵ دلار نشان می‌دهد.

کلید پیشرفت برای آپتیمیزم در متمایز شدن از رقبا و جذب گروه متنوعی از کاربران نهفته است.

نکات پایانی برای خرید رمزارزهایی با پتانسیل رشد سریع

در سال ۲۰۲۴، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک تغییر اساسی با تمرکز بر آلت کوین هایی مانند Solana (SOL)، Aptos (APT) و Optimism (OP) است. این آلت‌کوین‌ها نه تنها بر موج رونق کریپتو سوار می‌شوند، بلکه جایگاه‌های خود را با پیشرفت‌های منحصربه‌فرد توسعه می‌دهند.

Solana، با بلاکچین پرسرعت خود، برای کسانی که علاقه‌مند به راه‌حل‌های کارآمد و مقیاس‌پذیر هستند، جذاب است. Aptos اگرچه جدیدتر است، اما به دلیل پتانسیل بالا در مقیاس‌پذیری و امنیت، توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. Optimism به عنوان یک راه‌حل لایه ۲، کارایی اتریوم را افزایش می‌دهد. بنابراین همه این رمزارزها با پیشرفت‌های خود، هر یک به نوعی آماده حرکت صعودی هستند.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۶ / ۵. مجموع آرا: ۳۹

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Shahrokh
Shahrokh
2 ماه قبل

چرته

ناشناس..
ناشناس..
2 ماه قبل

توکن OP و APT چند وقت پیش کلی توکن ازاد کردن ، دیگه از رشد خبری نیست … و در اخر SOL هم کلی از کف قبلی خودش فاصله گرفته ، دیگه نقطه خوبی برای خرید SOL نیست

احد ساری
احد ساری
2 ماه قبل

Aptosازاد سازی توکن صد دویست میلیون دلاری داره . تورم مثبت هست و تو قیمتش تاثیر. خواهد گذاشت.op و Arbبهتر از بقیه هستند . از avaxچشم پوشی نکنید

علی
علی
2 ماه قبل

فقط شیبا
امسال تا ۵۰۰برابر رشد خواهد کرد

ر.ن
ر.ن
2 ماه قبل
پاسخ به  علی

ازکجا میدونی

سایان
سایان
2 ماه قبل
پاسخ به  علی

لابد شیبا داری که این نظر رو میدید😄

دکمه بازگشت به بالا