اخبار آلت کوین ها

تاریخ لیست شدن توکن کتیزن اعلام شد؛ ایردراپ کتیزن چه زمانی خواهد بود؟

ایردراپ کتیزن (Catizen) به سرعت در فضای بازی برای کسب درآمد، به ویژه در تلگرام جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این بازی اعلام کرده که توکن کتیزن (CATI) در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در بازار اسپات صرافی بای بیت (Bybit) فهرست خواهد شد.

به گزارش والکس، Catizen با گیم پلی نوآورانه خود که بر ارتقای گربه‌های دیجیتال و کسب جوایز متمرکز شده، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رتبه خود را افزایش دهند و از طریق فعالیت‌های درون بازی انگیزه‌های مختلفی را دریافت کنند. این بازی قبلا درآمد چشمگیری داشته و ۱۶ میلیون دلار از خریدهای درون برنامه‌ای به دست آورده است که آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار سودآور در دنیای رو به رشد بازی‌های مبتنی بر بلاکچین نشان می‌دهد.

لیست شدن توکن کتیزن در ۲۰ سپتامبر

با آماده شدن Catizen برای فهرست شدن توکن آن، CATI، در ۲۰ سپتامبر، هیجان در حال افزایش است. انتظار می‌رود این راه‌اندازی توکن رشد بازی را بیشتر کند و فرصت‌های بیشتری را برای تعامل و کسب درآمد برای جامعه فراهم کند.

انتظار می‌رود کتیزن یک ایردراپ بزرگ درست قبل از تاریخ عرضه رسمی توکن خود انجام دهد. پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰ سپتامبر، ایردراپ به اعضای انجمنی که شرکت‌کنندگان فعال در بازی بوده‌اند، تعلق گیرد. این احتمال نیز وجود دارد که تاریخ ایردراپ کتیزن همزمان با ۲۰ سپتامبر باشد.

در ابتدا، ایردراپ کتیزن برای ژوئیه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود. با این حال، تیم هوش مصنوعی Catizen تصمیم گرفت تا ایردراپ را به تعویق بیندازد تا صرافی‌های بهتری را انتخاب کرده و از مشکلات احتمالی رقابت در بازار جلوگیری کند. مجموع عرضه توکن های CATI یک میلیارد تعیین شده است که ۴۳٪ آن برای توسعه ایردراپ و اکوسیستم اختصاص یافته است.

برای واجد شرایط بودن در ایردراپ، شرکت‌کنندگان باید در فعالیت‌های مختلف درون بازی شرکت کنند، مانند بازی Catizen در تلگرام، افزایش سطح گربه‌های مجازی خود و جمع‌آوری ارز درون بازی به نام vKITTY. علاوه بر این، کاربران باید یک کیف پول سازگار با TON را برای دریافت توکن‌های CATI خود وصل کنند. این بازی همچنین از شرکت‌کنندگان می‌خواهد تا وظایف و ماموریت‌های اجتماعی را برای به حداکثر رساندن پاداش‌های ایردراپ خود انجام دهند.

آیا کتیزن در صرافی بایننس لیست می‌شود؟

بایننس لبز (Binance labs) اخیراً یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در پلوتو استودیو (Pluto Studio)، پلتفرم سازنده کتیزن، انجام داده است. این پشتوانه یکی از نام‌های پیشرو در سرمایه‌گذاری بلاکچین نه تنها اعتبار Catizen را تقویت می‌کند، بلکه پتانسیل رشد آن را نیز افزایش می‌دهد. با پشتیبانی بایننس Labs، کتیزن قرار است دامنه خود را گسترش دهد و تجربه بازی خود را بهبود بخشد و آن را به یک بازیکن مهم در چشم انداز بازی برای کسب درآمد تبدیل کند. همچنین این موضوع احتمال لیست شدن توکن CATI در صرافی بایننس را تایید می‌کند.

پیش‌بینی قیمت کتیزن

توکن CATI اکنون در بازارهای پیش ار عرضه بای بیت (Bybit)، اوکی ایکس (OKX)، بیت گت (Bitget) و گیت (Gate.io) در حال معامله است.

پیش‌بینی می‌شود که توکن CATI پس از عرضه رسمی، رشد متوسطی را تجربه کند. در حال حاضر، با معامله حدود ۰.۴۱ دلار در بازار پیش از عرضه، این توکن به طور بالقوه می‌تواند تا محدوده ۲.۰۰ تا ۵.۰۰ دلار پس از عرضه افزایش یابد. این موضوع مشروط به افزایش پذیرش و رشد اکوسیستم کتیزن است.

برخی نیز در بلندمدت به اهداف بلندتری چشم دوخته‌اند، با برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه ۵.۰۰ تا ۱۰.۰۰ دلار می‌تواند با بالغ شدن اکوسیستم Catizen قابل دستیابی باشد.

با این حال، سرمایه گذاران باید با احتیاط برخورد کنند. همانطور که در مورد چندین کوین دیگر مانند DOGS شاهد بودیم، پس از شروع معامله، نوسانات مشهود خواهد بود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مادر
مادر
7 روز قبل

کدام قسمت کتیزن مهمه؟ سکه پنجه یا سکه ماهی؟

دکمه بازگشت به بالا