اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

معامله تعهدی داگز در والکس؛ فرصت کسب سود تا ۱۰ برابر!

پس از لیست شدن توکن داگز و شروع هیجان‌انگیز معاملات آن، با توجه به استقبال گسترده کاربران، والکس به عنوان اولین صرافی ایرانی معامله تعهدی داگز را راه‌اندازی کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از فرصت‌های کسب سود چند برابری از معاملات داگز بهره‌مند شوند.

معامله تعهدی یکی از روش‌های معاملاتی است که در آن امکان استفاده از اعتبار، نسبت اعتبار و همچنین ایجاد موقعیت یا همان پوزیشن لانگ و شورت وجود دارد. معامله تعهدی از جمله معاملات بازارهای دو طرفه است که می‌توان هم از افزایش قیمت در هنگام خرید و هم کاهش قیمت در زمان فروش دارایی، سود کسب کرد. این نوع معامله، بازدهی بیشتری نسبت به معاملات اسپات دارد.

معامله تعهدی داگز در والکس

والکس پس از لیست کردن توکن داگز همزمان با صرافی‌های معتبر دنیا، اکنون اولین صرافی ایرانی است که معامله تعهدی داگز را راه‌اندازی کرده است.

معامله تعهدی شامل پوزیشن‌های خرید و فروش تعهدی، در واقع همان معاملات مارجین (Margin Trading) در بازارهای مالی است که زیرمجموعه‌ای از بازار مشتقات (Derivatives) به شمار می‌رود.

اکنون کاربران والکس می‌توانند در کنار معاملات داگز در بازار اسپات، از بخش معامله تعهدی نیز استفاده کرده و از فرصت کسب سود چند برابری بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا