اخبار ارزهای دیجیتال

ایلان ماسک از راه‌اندازی سرویس پرداخت X (توییتر) تا ۶ ماه دیگر خبر داد؛ پای ارزهای دیجیتال در میان است؟

ایلان ماسک از راه‌اندازی سرویس پرداخت درون‌برنامه‌ای برای پلتفرم X (توییتر) تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی خبر داد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، مصاحبه اخیر ایلان ماسک توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. او که می‌خواهد پلتفرم X را به اپلیکیشنی برای همه چیز تبدیل کند، در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کرد که سرویس پرداخت درون‌برنامه‌ای X تا اواسط ۲۰۲۴ به طور کامل راه‌اندازی خواهد شد. ایلان ماسک توضیح داد که روند اخذ مجوزهای لازم برای مبادلات مالی در حال انجام است و آن‌ها منتظر تاییدیه‌های لازم هستند. با این حال، شرکت او در ارائه مدارک و اسناد کمی تاخیر داشته است و هنوز مشخص نیست که نهادهای مسئول این درخواست‌ها را قبول می‌کنند یا خیر. 

یکی از روش‌های پرداخت نوین، استفاده از ارزهای دیجیتال است. همه می‌دانیم که ایلان ماسک به دوج کوین علاقه خاصی دارد و بسیاری معتقدند که در نهایت این رمزارز به روش پرداخت پلتفرم X اضافه خواهد شد. با این حال، ایلان ماسک هرگز این موضوع را تایید نکرده است.

ماسک در پاسخ به هوش مصنوعی گروک می‌گوید زیاد به ارزهای دیجیتال فکر نمی‌کند و ظاهرا شور و شوق خود نسبت به کریپتو را از دست داده است.

اما علی‌رغم این بی‌تفاوتی ظاهری ماسک نسبت به ارزهای دیجیتال، تسلا هنوز حدود ۱۴۸ میلیون دلار بیت کوین در ترازنامه خود نگهداری می‌کند. همچنین، ظاهرا مبادله و خرید با دوج کوین در فروشگاه‌های زیر مجموعه شرکت تسلا قابل قبول است. گزارش‌هایی در سال ۲۰۲۲ نشان می‌داد که شرکت ساخت و ساز تونل ماسک، The Boring Company، به مشتریان اجازه داده است تا با استفاده از دوج کوین هزینه‌های خود را پرداخت کنند. 

ماسک هنوز هم دارایی‌های دیجیتال را به‌عنوان یک پایگاه داده برای تخصیص منابع تصور می‌کند اما معتقد است که تا زمانی که بازیگران دولتی در عرضه ارزهای فیات دخالت نکنند، این شکل از پول نیز قابل قبول است. در مورد موضوع هوش مصنوعی، ایلان ماسک در مصاحبه خود گفت که یکی از اهداف اولیه توسعه سیستم هوش مصنوعی Grok این است که آن را به باحال‌ترین مدل زبانی تبدیل کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۵

منبع
cointelegraph.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا