اخبار ارزهای دیجیتال

امحا دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز و جریمه ١٠٠ برابری ماینرها

سخنگوی صنعت برق در راستای حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق، جهت مقابله با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز، از قوانین جدید و سختگیرانه‌ای خبر داد.

به گزارش والکس و به نقل از بازار، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر از شناسایی بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز استخراج و جمع‌آوری بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه ماینر خبر داده که گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده‌اند.

به گفته رجبی مشهدی، از آنجایی که برای تامین برق این دستگاه‌های غیرمجاز نیروگاهی به بزرگی ١٬١٠٠ مگاوات لازم است، کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر به این موضوع اشاره کرد که براساس قوانین جدید، دستگاه‌های ماینر کشف شده امحا خواهند شد. وی تاکید کرد:

 در صورت کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز ، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا ۱۰۰ برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

وی با توصیه به علاقه‌مندان این حوزه برای دریافت مجوزهای لازم یادآور شد که صاحبان دستگاه‌های مجاز از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح می‌توانند بدون محدودیت اقدام به استخراج کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

دنیای کریپتو برای همه است. هدفم بیان پیچیدگی‌های این صنعت به زبان ساده است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا