اخبار اتریوم

احتمال سقوط اتریوم به زیر ۱۰۰۰ دلار؟ بنجامین کوئن توضیح می‌دهد

بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر بازار کریپتو انتظار دارد که قیمت اتریوم به زیر سطح ۱۰۰۰ دلار اصلاح شود.

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، کوئن در یک ویدیو یوتیوبی به ۷۹۰ هزار دنبال‌کننده خود گفت که از لحاظ تاریخی، اتر اغلب پیش از آنکه وارد فاز صعودی جدیدی شود، حداقل دو بار «ثبات» کف‌های اصلی چرخه خود را تست می‌کند.

این تحلیلگر به تست مجدد کف‌های قیمتی اتریوم در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ اشاره می‌کند و می‌گوید که یک کف دیگر در سال ۲۰۲۲ باقی مانده و هنوز مورد تست مجدد قرار نگرفته است.

کوئن پیش‌بینی می‌کند که در بین جفت ارزهای مهم اتریوم، احتمالاً در سال جاری شاهد سقوط جفت ارز بیت‌ کوین آن (ETH/BTC) خواهیم بود و سپس حرکت کاهش مشابهی را در جفت ارز دلار آمریکا (ETH/USD) این آلت کوین مشاهده می‌کنیم.

کوئن گفت:

من فکر می‌کنم طی چند ماه آینده، جفت ارز ETH/BTC سقوط می‌کند پس از آن نوبت به ETH/USD می‌رسد. یکی از جنبه‌های قابل‌توجه ETH/USD این است که معمولاً بدون تست پایداری یک کف قیمتی، آن سطح را ایجاد نمی‌کند. به تمام نمونه‌های قبلی که این اتفاق در آن‌ها رخ داده نگاه کنید…
تست کف‌های اتریوم

او در ادامه افزود:

بنابراین، به نظر من اتریوم ثبات این کف را تست خواهد کرد و به زیر سطح ۱۰۰۰ دلار اصلاح می‌شود. اما تاریخ همچنین نشان داده تا زمانی که جفت ارز ETH/BTC سقوط نکند، این کف هم تست نمی‌شود. یکی دیگر از داده‌های تاریخی مهم این است که احتمالاً این سقوط ETH/BTC در ماه ژانویه (بهمن) رقم نخواهد خود، زیرا به طور معمول ژانویه ماه خوبی برای اتریوم بوده است. با توجه به روایات مختلفی که این روزها دست به دست می‌شوند مثل معرفی احتمالی یک صندوق ETF اسپات برای اتریوم و بحث‌های پیرامون هاوینگ (Halving) بیت کوین، این پروسه ممکن است کمی به طول بینجامد. احتمالاً برای آشکار شدن تاثیر این فاکتورها به اندکی زمان نیاز داریم.
این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
dailyhodl.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا