اخبار آلت کوین ها

مشارکت فانتوم با Google Cloud؛ رالی قیمت FTM در راه است؟

فانتوم یک قرارداد مشارکت استراتژیک با Google Cloud امضا کرده است که به عنوان اعتبارسنج اصلی آن عمل کند. این همکاری ممکن است باعث رشد قیمت فانتوم شود.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، فانتوم و Google Cloud یک همکاری استراتژیک امضا کردند که طی آن
Google Cloud به توسعه DAppهای هوشمند در فانتوم کمک می‌کند. قیمت فانتوم (FTM) به دنبال این اخبار در حال بهبود است.

پروتکل Directed Acyclic Graph (DAG) فانتوم Google Cloud را به عنوان یکی از اعتبرسنج‌های اصلی گره (نود) خود منصوب کرده است.

شایان ذکر است که Google Cloud فراتر از نقش خود در اعتبار سنجی تراکنش‌های فانتوم، به ایجاد انگیزه برای نوآوری در فانتوم نیز کمک خواهد کرد. با این طرح تشویقی، توسعه‌دهندگان Fantom برای ساختن نسل بعدی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز روی این پروتکل تشویق خواهند شد.

به این ترتیب، توسعه‌دهندگان فانتوم می‌توانند محصولات هوشمند و ایمن‌تری بسازند که با کاربران به روش‌های معنادارتری تعامل داشته باشد. شایان ذکر است که مسئولیت اعتبارسنجی گوگل در شبکه اپرا (Opera Network) این پروتکل انجام خواهد شد. بعدا، فانتوم قصد دارد اپرا را به شبکه جدید Sonic سازگار با EVM منتقل کند.

فانتوم به عنوان یک پروتکل DAG، به طور کلی در مقایسه با همتایان خود مقیاس‌پذیرتر است. با این حال، با همکاری با Google Cloud، امیدوار است که پیشتازی خود را برای به دست آوردن سهم قابل توجهی از بازار گسترش دهد.

در حالی که فانتوم یکی از پروژه‌های ارزشمند ارز دیجیتال در بازار امروز است، هنوز با قیمتی کمتر از ارزش ذاتی آن معامله می‌شود. این امر ممکن است از طریق همکاری با Google Cloud تغییر کند. با این مشارکت، کل اکوسیستم فانتوم از نظر عملکرد و توان عملیاتی جذاب خواهد شد.

قیمت فانتوم
فانتوم Fantom (FTM)
۳۶,۲۹۰.۰۰ تومان
$ ۰.۵۹۳ ۵.۴۳%

خرید و فروش امن، سریع و آسان فانتوم در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید فانتوم

این امر به نوبه خود باعث جذب توسعه‌دهندگان بیشتر، DAppهای بیشتر و استفاده پیشرفته‌تر برای افزایش ارزش می‌شود که می‌تواند قیمت FTM را تقویت کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا