اخبار NFT

با NFTهای فیفا فینال جام جهانی ۲۰۲۶ را از نزدیک ببینید!

فیفا مجموعه‌های دیجیتالی خود را بزودی معرفی می‌کند و ۱۰۰ نفر اولی که آنها را خریداری کنند، شانس دریافت بلیط فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ را خواهند داشت. همچنین فیفا مجموعه‌های NFT خود را به بلاک چین پالیگان منتقل خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه (توکن NFT) خود را با همکاری شرکت بلاک چینی Modex و پیش از جام جهانی باشگاه‌های سال ۲۰۲۳ در عربستان سعودی روانه بازار خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه ۱۱ دسامبر فیفا، ۱۰۰ NFT اول تحت عنوان مجموعه آغازین در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) معرفی خواهند شد و خریداران آنها شانس تهیه بلیط‌ فینال جام جهانی ۲۰۲۶ را نیز دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، ۹۰۰ مجموعه دیجیتالی دیگر از فیفا نیز طی این ماه در شبکه‌های پالیگان و اوپن سی (OpenSea) منتشر خواهند شد که دربرگیرنده لحظات به یاد ماندنی از تورنومنت‌های فوتبالی و نسخه‌های دیجیتالی خاطرات این مسابقات هستند.

توییت فیفا

جام جهانی باشگاه‌های فیفا که قرار است از امروز در جده، عربستان سعودی آغاز شود، هفت تیم از بزرگترین تیم‌های فوتبال جهان را گرد هم می‌آورد.

فیفا نوشت:

قهرمانان شش کنفدراسیون فیفا همگی در این تورنومنت‌ حضور خواهند داشت.

NFTهای این دوره از مسابقات در پلتفرم فیفا یعنی FIFA+ Collect در دسترس خواهند بود. این پلتفرم توکن‌های NFT در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور سال گذشته) آغاز به کار کرد و توسط الگوراند پشتیبانی می‌شود.

فرانچسکو آباته (Francesco Abbate)، مدیرعامل شرکت Modex اظهار داشت:

کلکسیون‌های دیجیتال راه‌های تعامل طرفداران با بازیکنان، تیم‌ها و مسابقات مورد علاقه خود را افزایش می‌دهند و ما مفتخریم که از فیفا را در راه تحقق این هدف حمایت می‌کنیم.

از زمان آغاز به کار FIFA+ Collect، این پلتفرم دراپ ۱۱ مجموعه NFT را تسهیل کرده، ۹۰۹،۲۵۵ کلکسیون دیجیتال در آن ضرب شده و به دست ۱۶،۴۴۸ هولدر رسیده است. این پلتفرم ۲/۴ میلیون دلار حجم معاملات در بازارهای اولیه و ثانویه NFT داشته است. با این حال، FIFA+ Collect Info ادعا می‌کند که «حجم توکن‌های ضرب شده می‌توانند گمراه‌کننده باشند، زیرا اطلاعات جمع‌آوری شده توسط این پلتفرم نمی‌تواند پک‌های رایگان چالش‌ها را از پک‌های خریداری‌ شده با USDC تمیز دهد».

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۴ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا