اخبار NFT

کریستیانو رونالدو دومین مجموعه NFT خود را در بایننس منتشر کرد

کسانی که نادرترین NFTها را خریداری می‌کنند، فرصت دیدار و تمرین با رونالدو را خواهند داشت، در حالی که بایننس تمام هزینه‌های آن را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)، فوق ستاره فوتبال پرتغالی، مجموعه NFT جدیدی به نام “Forever CR7: The GOAT” منتشر کرده است. این آثار دیجیتالی در بازار NFT بایننس قابل دسترسی هستند و لحظات تاریخی گلزنی او در دوران حرفه‌ایش را نشان می‌دهند.

گل به یاد ماندنی رونالدو در مقابل یوونتوس در سال ۲۰۱۸ به‌ عنوان یک توکن NFT بسیار نادر با قیمت ۱۵ هزار دلار آمریکا در این بازار لیست شده است.

نگاهی دقیق‌تر به NFT‌های رونالدو

در تابستان سال گذشته، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان با یکی از برترین بازیکنان فوتبال تاریخ توافقی را امضا کرد. رونالدو در آن زمان با مهم تلقی کردن این همکاری، قول داد تا تجربیات بی‌سابقه‌ای را از طریق پلتفرم NFT بایننس به طرفدارانش ارائه دهد. چند ماه بعد، او به وعده‌اش عمل کرد و اولین مجموعه NFT خود را به نام “CR7” در بایننس منتشر کرد.

رونالدو چند روز پیش، با انتشار دومین مجموعه NFT خود به نام “Forever CR7: The GOAT”، دوباره طرفدارانش را هیجان‌زده کرد. این مجموعه شامل آثار دیجیتالی کلکسیونی متعددی است که برجسته‌ترین گل‌های او را به نمایش می‌گذارند و در بخش‌های مختلفی دسته‌بندی‌ می‌شوند.

NFTهای عادی، لحظات گلزنی رونالدو را از صدمین گل تا هفتصدمین گل نشان می‌دهند و قیمت آنها ۱۰ تتر است. NFTهای نادر شامل The Backheel (گل ۲۷۸ ام)، The Knuckleball (گل ۱۰۲ ام) و The Game Changer (گل ۶۰۵ ام) هستند، در حالی که NFTهای بسیار نادر را The Bullet Header (گل ۷۱۲ ام)، The Minute Milestone (گل ۴۰۴ ام) و A Star Is Born (اولین گل) تشکیل می‌دهند.

قیمت اولیه NFT یکی از برجسته‌ترین گل‌های او – گل قیچی برگردان در برابر یوونتوس در سال ۲۰۱۸ – از ۱۵ هزار تتر شروع می‌شود و به عنوان یک NFT بسیار نادر ارائه شده است. تنها هفت مجموعه دیجیتالی از این گل وجود دارد و یکی از آنها تاکنون به فروش رسیده است.

این ورزشکار گفته که به منظور قدردانی از مردم و گرامی داشت این اتفاق، ۲۵ NFT را به صورت رایگان به طرفداران خود هدیه خواهد داد. طرفداران باید پست او را ریتوییت کنند، بایننس را در توییتر دنبال کنند و با استفاده از هشتگ #ForeverCR7 گل مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا فرصت برنده شدن را داشته باشند. فرصت شرکت در این Giveaway از ۵ تا ۳۱ جولای است.

ان اف تی رونالدو

تمرین با CR7

چانگ‌ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) ملقب به CZ – مدیرعامل صرافی بایننس – گفته کاربرانی که نادرترین NFT‌های مجموعه “Forever CR7: The GOAT” را خریداری می‌کنند، می‌توانند فرصت منحصر بفرد دیدار و تمرین با رونالدو را به صورت شخصی داشته باشند. وی همچنین تضمین کرده که این صرافی هزینه پرواز و اقامت در هتل را به صورت کامل پرداخت می‌کند.

کریستیانو رونالدو، که در بین علاقمندان به فوتبال با عنوان CR7 شناخته می‌شود، به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در ورزش خود شناخته می‌شود. او پنج جایزه توپ طلا کسب کرده و تا به حال با منچستر یونایتد، رئال مادرید و تیم ملی خود – پرتغال – قهرمان اروپا شده است.

او همچنین یکی از ورزشکاران تأثیرگذار شناخته می‌شود که تقریباً ۶۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام و تقریباً ۱۰۹ میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cryptopotato
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا