اخبار NFT

استیکرها و ایموجی‌های تلگرام NFT می‌شوند؛ کسب درآمد برای سازندگان در راه است

پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام در رویداد Token2049 این هفته دبی گفت که این شبکه اجتماعی قرار است استیکرها و ایموجی‌های خود را توکنیزه و آن‌ها را به توکن‌های NFT در بلاک چین TON تبدیل کند.

به گزارش والکس و به نقل از cryptobriefing، دوروف بر پتانسیل NFT‌های اجتماعی تأکید زیادی کرد.

دوروف گفت:

ما به NFT‌هایی باور داریم که عمیقاً با فرهنگ انسانی، در تعامل انسانی و در ارتباطات ما ادغام شده‌اند. NFTهایی که می‌توانید ده‌ها میلیارد بار آن‌ها را ببینید و پتانسیل زیادی برای وایرال شدن دارند. این‌ها NFT‌های درستی هستند. به همین دلیل قدم بعدی ما توکنیزه کردن استیکرهای تلگرام است.استیکرها به شدت محبوب هستند. استیکرهای تلگرام هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد بار به اشتراک گذاشته می‌شوند. تعداد بازدید استیکرها باورنکردنی است. ما معتقدیم که ایموجی‌ها می‌توانند توکن NFT هم باشند.

پس از توکنیزه‌سازی موفق نام‌های کاربری و شماره‌های ناشناس که به کاربران اجازه می‌داد تا ۹۵ درصد از درآمد فروش خود را دریافت کنند، تلگرام اکنون بر روی استیکرها و ایموجی‌ها تمرکز کرده است. انتظار می‌رود این حرکت بلاک چین TON را در اکوسیستم تلگرام ادغام کند.

با ادغام توکن‌های USDT و XAUT تتر در شبکه TON، این بلاک چین مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این ابتکار راه‌های جدیدی را برای پرداخت‌های همتا به همتا و برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک چین TON باز می‌کند که به طور بالقوه به سود بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام در سراسر جهان خواهد بود.

شبکه تون

دوروف ادعا کرد که بلاک چین TON بسیار مقیاس‌پذیر است و می‌تواند میلیون‌ها و حتی صدها میلیون تراکنش را مدیریت کند. این امر باعث می‌شود که TON برای اهداف تلگرام انتخاب مناسبی باشد.

با توکنیزه‌سازی استیکرها و ایموجی‌ها، تلگرام نه تنها قابلیت‌های بلاک چینی خود را گسترش می‌دهد، بلکه شکل جدیدی از NFT‌ها را معرفی می‌کند که می‌توانند به بخش مهمی از ارتباطات آنلاین تبدیل شوند.

قیمت تون کوین این هفته به بیش از ۷ دلار رسید و امروز با کاهش ۵ درصدی به ۶.۱۸ دلار کاهش یافته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا