اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

فروش اکانت همستر در سایت دیوار؛ گول کلاهبرداران را نخورید!

در ماه جولای هستیم و طبق وایت پیپر ارائه شده توسط بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) احتمالا به زودی شاهد راه‌اندازی توکن این بازی (HMSTR) خواهیم بود. همین موضوع تب و تاب کاربران برای رسیدن به پرافیت (Profit) بیشتر در این بازی را بیشتر کرده است؛ چرا که اکانت رسمی همستر در پلتفرم X اعلام کرده که برای واجد شرایط شدن ایردراپ، پرافیت مهم‌تر از تعداد سکه است. از این رو، تعدادی از افراد اقدام به فروش اکانت همستر در سایت دیوار کرده‌اند و به این ترتیب شاهد اتواع روش‌های کلاهبرداری در این زمینه هستیم.

به گزرش والکس، فروش اکانت همستر کامبت در سایت دیوار مدتی است که بسیار زیاد شده است. بسیاری از افراد با اکانت‌های قوی همستر که ادعا می‌کنند پرافیت بالا (بالای ۲ میلیون) و تعداد سکه بالایی دارند، اقدام به ثبت آگهی فروش در سایت دیوار کرده‌اند. اما آیا اصلا اکانت همستر قابل فروش است؟ چه راه‌هایی برای کلاهبرداری وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشیم؟

آگهی فروش اکانت همستر در دیوار

فروش اکانت همستر در دیوار؛ توهم یا واقعیت؟

اگر سری به سایت یا اپلیکیشن دیوار بزنید و کلمه همستر را جستجو کنید با انبوهی از آگهی‌های فروش اکانت همستر با قیمت‌های متفاوت و البته بسیار بالا روبرو خواهید شد. قیمت‌ها از یک میلیون تومان تا ۶۰۰٬۰۰۰ میلیون تومان متفاوت هستند. حتی آگهی معاوضه اکانت همستر با خودروی ۲۰۶ یا ۲۰۷ هم در سایت دیوار به چشم می‌خورد.

فروش اکانت همستر در دیوار

هر چند برخی از آگهی‌ها چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند اما برخی از آن‌ها ادعاهایی را مطرح می‌کنند که در جهت جلب اعتماد خریدار هستند. برای این منظور بهتر است با چند موضوع آشنایی داشته باشید.

اول اینکه انتقال سکه‌های همستر و پرافیت فعلا میسر نیست و اگر کسی بخواهد به آن‌ها دسترسی داشته باشد باید مالکیت اکانت تلگرام را به دست آورد.

از این رو، بسیاری از آگهی‌های دیوار مربوط به فروش اکانت همستر هستند. اما آیا انتقال اکانت امکان‌پذیر است؟ چه روش‌هایی برای کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد؟

فرض کنید شما خریدار اکانت همستر هستید. برای دریافت اکانت باید یوزرنیم (شماره تلفن همراه) اکانت مربوطه در اختیار شما قرار داده شود. سپس یک کد تایید هم لازم است که صاحب اکانت باید برای شما بفرستد. در خرید از سایت دیوار اول اینکه اگر آگهی دارای ضمانت پرداخت نباشد این امکان وجود دارد که شما پول را پرداخت کرده و هیچ اکانتی دریافت نکنید. پس نباید به هر آگهی ثبت شده در دیوار اعتماد کنید.

دوم اینکه اکانت‌های تلگرام قابلیت ریکاوری دارند. بنابراین، حتی اگر صاحب اکانت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد این امکان وجود دارد که مدتی بعد اکانت را ریکاوری کرده و کنترل آن را از دست شما خارج کند.

بنابراین، توصیه ما این است که به هیچ عنوان به آگهی‌های فروش اکانت همستر اعتماد نکنید و مراقب سرمایه خود باشید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا