اخبار بیت کوین

پیش بینی مدیر عامل سابق صرافی بیتمکس از قیمت بیت کوین

آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیتمکس، ضمن پیش‌بینی کف قیمت بیت کوین در صورت ادامه روند فعلی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال مورد علاقه‌اش در ماه‌های آینده سخن گفته است.

به گزارش والکس و به نقل از bitcoinist؛ آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیرعامل سابق و ازجمله بنیان‌گذاران صرافی BitMex، در مقاله‌ای در وبلاگ خود، کف قیمت بیت کوین در پی روند نزولی اخیرش را پیش‌بینی کرده است. او معتقد است که این رمز‌ارز از سطح مقاومت ۴۸ هزاری‌اش که یک روز پس از تایید ETF اسپات تجربه کرد، حدود ۳۰ درصد افت قیمت خواهد داشت. اگر این پیش‌بینی به واقعیت بپیوندد، قیمت بیت کوین در آینده نزدیک، سطح ۳۳۶۰۰ دلار را نیز تجربه خواهد کرد. در ادامه نیز سطوح حمایتی بیت کوین در منطقه ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار خواهد بود.

هیز همچنین افشا کرده که از اکنون، پوزیشن‌های معاملات آپشن خود برای خرید بیت کوین با قیمت ۳۵ هزار دلار را باز کرده است. او سپس از سناریوی سرمایه‌گذاری‌اش پرده‌برداری کرده که بسیار شبیه به سیاست دو برابر کردن حجم یا Double Down است. در این استراتژی که تقریبا مشابه مارتینگل است، تریدر، سرمایه خود را روی یک دارایی با قیمت نزولی خرج می‌کند که در آینده، احتمال رشد بالایی دارد.

هیز معتقد است که SEC برنامه تامین مالی مدت‌دار بانکی یا BTFP را تمدید نخواهد کرد. او دلیل این موضوع را عدم موضع‌گیری جنت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه‌داری و جروم پاول (Jerome Powell) رئیس فدرال رزرو آمریکا دراین‌باره عنوان کرده است. با این‌حال، هیز گفته که در صورت تمدید مجدد BTFP، با فروش هرچه بیشتر اوراق قرضه خزانه‌داری‌اش، تمامی موقعیت‌های آپشن فروش ارز دیجیتال خود را بسته و با حداکثر ریسک‌پذیری به خرید ارز دیجیتال خواهد پرداخت.

از طرف دیگر، هیز برنامه دارد که در صورت تحقق پیش‌بینی خود مبنی بر سقوط قیمت BTC به زیر ۳۵ هزار دلار، سیاست ماهی‌گیری از کف یا Bottom Fishing را اجرا کند. او گفته که آلت کوین‌های مورد علاقه‌اش در این شرایط، SOL و WIF خواهند بود. هیز می‌گوید که این دو رمز‌ارز را به BONK، دومین میم کوین بزرگ سولانا که اخیرا رشد خوبی را تجربه کرده است، ترجیح خواهد داد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

دلیل افت قیمت BTC از نگاه آرتور هیز

آرتور هیز، دلیل اصلی افت اخیر قیمت بیت کوین را قوت گرفتن احتمال عدم تمدید BTFP‌ از سوی جامعه ارز دیجیتال می‌داند؛ اتفاقی که در کوتاه‌مدت برای این رمز‌ارز فاجعه‌بار خواهد بود. او همچنین توضیح داده که بودجه وعده داده شده در برنامه BTFP‌ به بانک‌های آمریکایی اهمیت زیادی دارد. به‌طوری‌که دوام برخی از آنها به کمک‌های این برنامه بستگی دارد. به این ترتیب توقف BTFP، یک بحران کوچک و کوتاه‌مدت اقتصادی هم ایجاد خواهد کرد. در پی این بحران، به احتمال زیاد فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره، افزایش سیاست‌های سخت‌گیری کمی (QT)، کاهش سیاست‌های تسهیل کمی (QE) و چاپ پول مجبور می‌شود.

در نهایت، آرتور هیز، فرضیه کاهش قیمت بیت کوین به دلیل خروجی‌های اخیر از ETF اسپات شرکت گری اسکیل، موسوم به GBTC را رد کرده است. او گفته که ورودی‌های بعدی این صندوق از خروجی‌هایش بیشتر بوده و این اتفاق نمی‌تواند دلیل افت قیمت بیت کوین بوده باشد.

به نظر شما روند فعلی قیمت بیت کوین به کجا خواهد رسید؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
bitcoinist.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
باز کردن معامله تعهدی