اخبار میم کوین هامنتخب سردبیر

معرفی ۳ میم کوین با پتانسیل رشد صعودی در سال ۲۰۲۴

درباره اینکه کدام میم کوین‌ها می‌توانند در سال ۲۰۲۴ دستاوردهای عظیمی داشته باشند، در میان کارشناسان قیل‌وقال زیادی برپاست. اما چشم‌انداز این دارایی‌های دیجیتال نشان می‌دهد که روند بزرگ بعدی ممکن است نزدیک باشد. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم که کدام میم کوین‌ها برای رشد انفجاری آماده می‌شوند.

به گزارش والکس، شرکت تحقیقاتی بایننس ریسرچ (Binance Research) اخیرا گزارش تحقیقاتی خود را در مورد بازار کریپتو در شش ماه اول سال ۲۰۲۴ منتشر کرد. در این گزارش اشاره شده که میم کوین‌ها بهتین عملکرد را رد میان تمام ارزهای دیجیتال داشته‌اند. به این بهانه به سراغ میم کوین‌ها پر پتانسیل رفته‌ایم تا به بررسی آن‌ها بپردازیم.

۱- داگ ویف هت (WIF) برای سودآوری آماده است

با وجود کاهش اخیر بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها، Dogwifhat همچنان به قدرت خود ادامه می‌دهد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت این میم کوین بین ۲.۰۸ دلار و ۳.۲۰ دلار معامله می‌شود. WIF نشانه‌های مثبتی را به نمایش می‌گذارد، به خصوص با رشد بیش از ۱۸٪ در یک هفته و افزایش بیش از ۱۰۰٪ در ۶ ماه گذشته. در حالی که سطوح RSI و MACD به تعادل اشاره دارند، سیر صعودی اندیکاتور استوکستیک در بالای ۷۰ نشان ‌هنده حرکت های صعودی احتمالی است. مقاومت‌های پیش رو که باید مراقب آن‌ها باشیم در ۳.۵۸ دلار و ۴.۷۱ دلار قرار دارند. اگر مومنتوم صعودی WIF بتواند قیمت آن را از این سطوح عبور دهد، انتظار افزایش احتمالی تا ۵۰-۳۰٪ و حتی فراتر از آن را داریم.

۲- برت (BRETT) آماده برای جهش بزرگ بعدی

علیرغم کاهش اخیر بیت کوین و BRETT، چشم‌انداز این توکن همچنان امیدوارکننده است. این میم کوین محبوب در زمان نگارش این مطلب، قیمتی بین ۰.۱۱۶۹ تا ۰.۱۶۰۷ دلار دارد. مقاومت مهم پیش رو ۰.۱۷۶۲ دلار است که در صورت شکست این مقاومت، ممکن است سطح ۰.۲۱۳۶ دلار در مرحله بعدی را هدف قرار دهد که نشان‌دهنده افزایش احتمالی تا ۳۳٪ است. اگرچه این توکن در هفته و ماه گذشته افت کوچکی را تجربه کرد، اما رشد قابل توجه ۳۳۷.۷ درصدی طی شش ماه گذشته نشان ‌هنده پتانسیل قوی آن است. گاوها ممکن است در حال آماده شدن برای صعود مجدد باشند.

۳- سوپر ترامپ (STRUMP) برای حرکت بعدی آماده می‌شود

سوپر ترامپ (STRUMP) علیرغم ریزش های اخیر بازار انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داده است. به نظر می‌رسد خرس ها در حال از دست دادن قدرت خود هستند، زیرا این میم کوین در بالای نزدیکترین سطح حمایت ۰.۰۰۷۴ دلار ثابت نگه داشته شده است. اگر گاوها کنترل را به دست بگیرند، STRUMP می‌تواند مقاومت ۰.۰۲ دلار را بشکند و به طور بالقوه به ۰.۰۳ دلار برسد که افزایش قابل توجهی خواهد بود. با استفاده از الگوهای سال ۲۰۲۱، این امر می‌تواند به معنای افزایش تا ۱۵۰٪ باشد. RSI در تایم فریم روزانه در منطقه ۴۵ نشان می‌دهد که این میم کوین در منطقه اشباع خرید یا اشباع فروش نیست و فضایی را برای رشد نشان می‌دهد. این تعادل به سودهای بالقوه امیدوارکننده در آینده نزدیک اشاره دارد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عرفان
عرفان
1 ماه قبل

این توکن‌ها روی چه شبکه‌هایی هستن؟

غزال حسین خانی
غزال حسین خانی
1 ماه قبل
پاسخ به  عرفان

سلام
WIF روی شبکه سولانا، BRETT روی شبکه بیس و STRUMP روی شبکه اتریوم ساخته‌شده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا