اخبار ارزهای دیجیتال

رابرت کیوساکی: طلا به زیر ۱۲۰۰ دلار سقوط می‌کند

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار مشهور و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر فقیر»، در حالی که همچنان درباره سقوط مالی اجتناب‌ناپذیری که ایالات متحده و احتمالاً جهان را فرا می‌گیرد هشدار می‌دهد، به مشکل موجود در خرید طلا توسط بانک‌های آمریکا در عوض اوراق قرضه، اشاره می‌کند.

به گزارش والکس و به نقل از فین بولد؛ وی در پستی در پلتفرم X در ۱۴ فوریه، با تکرار سوالی از اندی شکتمن مدیرعامل Miles Franklin Precious Metals، درباره اینکه چه کسی اوراق قرضه ایالات متحده را خریداری می‌کند، با توجه به اینکه بانک‌ها دائما در حال خرید طلا هستند، به مشکل اقتصادی پیشروی آمریکا اشاره کرد. او ادامه می‌دهد که چگونه جهان و ایالات متحده بدون پول کار می‌کند.

علاوه‌براین، این مربی مشهور امور مالی پیش بینی‌های خود را در مورد سقوط قیمت طلا به احتمالاً زیر ۱۲۰۰ دلار به اشتراک گذاشت. در حالی که او معتقد است که نقره و بیت کوین (BTC) افزایش قیمت خواهند داشت.

توییت رابرت کیوساکی خطاب به اندی شکتمن

چه کسی اوراق قرضه آمریکا را می‌خرد؟ بانک‌ها به جای خرید بدهی آمریکا، طلا می‌خرند. آمریکا بدون پول چگونه اداره خواهد شد؟ جهان با پول چگونه عمل خواهد کرد؟ بدون پول چه خواهید کرد؟ طلا احتمالاً به زیر ۱۲۰۰ دلار سقوط می‌کند. نقره مانند بیت کوین بالا می‌رود.

کیوساکی مدت‌هاست که سرمایه‌گذاری در دارایی‌های واقعی مانند طلا، نقره و بیت کوین را به عنوان بهترین راه برای محافظت از سرمایه در زمانی که دلار آمریکا به‌طور اجتناب‌ناپذیر فرو می‌پاشد پیشنهاد می‌کند. به‌علاوه اخیراً او امپراتوری آمریکا را با سقوط تاریخی امپراتوری روم مقایسه کرده است.

در همین حال، او همچنین برخی از مزایای دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) را نسبت به طلا برجسته کرد و توضیح داد که بیت کوین در مقایسه با فلزات گرانبها، هزینه‌ای برای ارسال ندارد. او اضافه کرد که برای ارسال طلا نیاز به استخدام ون‌های ویژه و نگهبانان امنیتی خواهید داشت، در صورتی که انتقال و ارسال بیت کوین در مقایسه با طلا، رایگان صورت می‌گیرد.

در حال حاضر، قیمت لحظه‌ای طلا به ۲۰۲۰ دلار در هر اونس و قیمت بیت کوین نیز به ۵۲۱۳۹ دلار رسیده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا