اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

تاریخ لیست شدن نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال مشخص شد

جامعه کریپتو خود را برای معاملات نات کوین (NOTCOIN) آماده می‌کند؛ اگرچه هیچ کس قیمت آن را بعد از لیست شدن در صرافی‌ها نمی‌داند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، نات کوین یک بازی برای کسب درآمد است که به عنوان یک مینی اپلیکیشن در تلگرام فعالیت می‌کند. در حالی که بسیاری منتظر لیست شدن این توکن بودند، چندین صرافی بزرگ آمادگی خود را برای شروع معاملات آن اعلام کرده‌اند.‌

کدام صرافی‌ها نات کوین را لیست می‌کنند؟

صرافی بای بیت در تاریخ ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به طور رسمی لیست Notcoin را در پلتفرم خود اعلام و بلافاصله امکان واریز آن را فراهم کرد. این صرافی قصد دارد به ترتیب در تاریخ ۱۶ و ۱۷ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت) معامله و برداشت نات کوین را آغاز کند.

صرافی بایننس نیز در تاریخ ۹ می نات کوین را به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه لانچ پول خود معرفی کرد. کاربران می‌توانند با استیک BNB و FDUSD در استخرهای جداگانه در طی سه روز نات کوین را فارم کنند. عملیات فارمینگ از ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز خواهد شد.

سپس، بایننس در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، معاملات نات کوین را با جفت ارزهای BTC USDT،BNB، FDUSD و TRY آغاز خواهد کرد. تگ Seed Tag نیز برای نات کوین همچون دیگر پروژه‌های لانچ پول بایننس اعمال خواهد شد.

علاوه بر این، صرافی OKX از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ می ( ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت) به هولدرهای تون کوین اجازه می‌دهد تا TON را استیک کرده و در مقابل نات کوین پاداش بگیرند.

طبق آخرین اطلاعات از پلتفرم X نات کوین، این توکن در صرافی‌های بیتفینکس، Gate.io و کوکوین نیز لیست می‌شود.

والت (Wallet)، کیف پول حضانتی شخص ثالث تلگرام نیز در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) نات کوین را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند.

نات کوین که در ژانویه سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد، یک بازی کلیکی رایگان در اپلیکیشن تلگرام است که در آن کاربران می‌توانند با ضربه زدن به صفحه گوشی، توکن Notcoin را به عنوان پاداش کسب کنند. این توکن بر بستر بلاکچین تون (TON) ساخته شده و بنیان‌گذار آن ساشا پلوتونوف (Sasha Plotvinov)، بنیان‌گذار Open Builders، تیم موسس این بازی است.

این بازی کلیکی به سرعت در تلگرام محبوب شد و میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرد. به گفته پلوتونوف نات کوین مشکل جذب کاربران تلگرام به کریپتو را حل کرده است، زیرا این اپلیکیشن تنها چند ماه پس از راه اندازی به حدود ۳۰ میلیون کاربر رسیده است.

انتشار این خبر بر قیمت تون کوین نیز تاثیر مثبتی داشت. قیمت این توکن در دو روز گذشته از حدود ۵.۵ دلار به حدود ۷ دلار افزایش یافته است. در زمان نگارش این مطلب، Ton با قیمت ۶.۹۲ دلار معامله می‌شود که طی هفت روز گذشته حدود ۲۷٪ رشد داشته است.

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۲۸۱,۹۳۴.۰۰ تومان
$ ۴.۷۱۰ ۱.۲۲%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۱۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پویا محمودی
پویا محمودی
3 ماه قبل

درود
صرافی والکس چه موقع نات کوین را لیست می‌کند؟
ما منتظریم!

آرن امیریان
آرن امیریان
3 ماه قبل
پاسخ به  پویا محمودی

وقت بخیر
به زودی لیست میشه دوست عزیز.

رامین
رامین
3 ماه قبل
پاسخ به  آرن امیریان

این بزودی معلوم نیست کی باشه یادنه درمورد ایپلیکشن هم همین سوال رو پرسیدم گفتند بزودی ولی درست ۱۴ ماه بعد اومد 😁

آرن امیریان
آرن امیریان
3 ماه قبل
پاسخ به  رامین

نات لیست شده الان دوست عزیز

دکمه بازگشت به بالا