اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

هفته خوب میم کوین‌ها؛ از رشد ۱۱۵ درصدی پپه ۲ تا اوج گیری قیمت فلوکی

در طی هفته گذشته در پی انتشار شایعه تایید صندوق ETF بیت کوین، رفته رفته قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار به ۳۰٬۰۰۰ دلار نزدیک‌تر شده است. در حالیکه قیمت اتریوم و رمزارزهای بزرگ تغییر چندانی نداشته‌اند اما قیمت میم کوین‌ها از جمله پپه ۲ و فلوکی رشدهای چند رقمی را تجربه کرده‌اند.

به گزارش والکس، اگر نگاهی به قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال بیاندازیم خواهیم دید که قیمت پپه ۲ در طول یک هفته با ۱۱۵ درصد رشد همراه بوده است. در حالیکه قیمت سایر میم کوین‌های مشهور مانند دوج کوین و شیبا اینو تغییر چندانی را ثبت نکرده‌اند.

با نگاهی به تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال در یک هفته گذشته خواهیم دید که قیمت فلوکی نیز با ۲۵ درصد رشد همراه بوده است. چند روز پیش خبری در سایت کوین دسک منتشر شد مبنی بر اینکه تیم توسعه FLOKI قصد دارند بخش استیکینگ را به منظور کاربردی کردن این توکن به آن بیافزایند.

رشد میم کوین‌های محبوب بازار به این دو ختم نمی‌شود و در رتبه ۲۷۳م بازار، دوج ایلان مارس با ثبت رشد ۱۶ درصدی در یک هفته قبل، عملکرد بهتری را نسبت به SHIB، DOGE و PEPE رقم زده است.

اما از این کوین‌های مشهور که بگذریم خواهیم دید که قیمت توکنی با عنوان استارلینک در هفته گذشته بیش از ۳۰۰٪ رشد داشته است. این توکن هیچ ارتباطی با ایلان ماسک و شرکت او یعنی استارلینک ندارد و صرفا یک توکن ERC20 است و هرگونه ادعایی خلاف آن کلاهبرداری است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۵

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا