اخبار بیت کوین

شرکت مایکرواستراتژی حالا ۱۹۰٬۰۰۰ بیت کوین دارد!

مقدار بیت کوین‌های مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در ماه ژانویه (دی) و پس از خرید ۳۷/۲ میلیون دلاری این شرکت حالا به ۱۹۰ هزار واحد BTC رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، شرکت نرم‌افزاری مایکرواستراتژی (MSTR) مقدار بیت کوین‌های خود را دوباره در ماه ژانویه افزایش داده و مجموع دارایی‌های خود را به دقیقاً ۱۹۰ هزار واحد BTC رسانده است.

مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیر اجرایی این شرکت، روز سه‌شنبه گفت که مایکرواستراتژی در ماه ژانویه ۸۵۰ بیت کوین دیگر به قیمت ۳۷/۲ میلیون دلار خریداری کرده است. این بیت کوین‌ها با میانگین قیمت ۴۳،۷۶۴ دلار خریداری شده‌اند که کمی بالاتر از قیمت امروز ۴۳،۲۰۶ دلاری آن است.

بر اساس گزارش عایدی سه ماهه چهارم این شرکت، همه بیت کوین‌های مایکرواستراتژی روی هم با میانگین قیمت ۳۱،۲۲۴ دلار خریداری شده‌اند.

مایکرواستراتژی در گزارش خود نوشت:

ما از پایان سه ماهه سوم سال گذشته ۳۱،۷۵۵ بیت کوین دیگر خریده‌ایم. این رقم بیشترین افزایش سه ماهه دارایی‌های بیت کوینی ما در ۳ سال گذشته را نشان می‌دهد و سیزدهمین سه ماهه متوالی است که به ترازنامه خود بیت کوین اضافه می‌کنیم.

درآمد سه ماهه چهارم این شرکت در مقایسه با سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، تقریباً ۶/۱ درصد کاهش یافت و سود ناخالص آن نیز از ۱۰۵/۸ میلیون دلار به ۹۶/۳ میلیون دلار رسید. مایکرواستراتژی با ۱۹۰ هزار BTC خود همچنان بیشتر از تمامی ۹ صندوق ETF اسپات جدید بیت کوین دارد. این ETFها در مجموع ۱۸۱ هزار بیت کوین دارند. مایکرواستراتژی نزدیک به یک درصد از کل بیت کوین‌های در گردش را در اختیار دارد.

سهام MSTR تقریباً ۱۶ درصد نسبت به ماه گذشته یعنی قبل از اینکه ETF بیت کوین در ایالات متحده آغاز به کار کند کاهش یافته است. سیلر ماه گذشته گفت که اکنون سهام MSTR شخصی خود را می‌فروشد تا بیت کوین بیشتری به دست آورد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا