اخبار بیت کوین

پرداخت ۶۴ هزار دلار برای ثبت داده روی شبکه بیت کوین؛ رفتارهای کاربران هرروز عجیب‌تر می‌شود!

یک بیت کوینر ناشناس، ۶۴ هزار دلار برای ثبت ۹ مگابایت داده روی شبکه بیت کوین خرج کرده است. این داده‌ها شامل ۳۳۲ تراکنش با کارمزدهایی از ۱۴ تا ۲۵۰۰ دلار هستند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف یک بیت کوینر ناشناس به‌تازگی مبلغی حدود ۶۴ هزار دلار را برای ثبت ۹ مگابایت داده باینری خام در بلاک چین بیت کوین هزینه کرده است. بر اساس پست توییتری اکسپلورر اوردینالز (Ord.io) که در تاریخ هفتم ژانویه منتشر شده، بیشتر از یک بیت کوین برای ایجاد ۳۳۲ اینسکریپشن شامل داده خام باینری در تاریخ ششم ژانویه هزینه شده است.

اما هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این داده‌ها حاوی چه اطلاعاتی هستند. همچنین هویت حسابی که این داده‌‌ها را ثبت کرده نیز همچنان نامشخص است. این اطلاعات رمزنگاری‌شده، شامل مجموعه‌ای از نمادهای انگلیسی، یونانی، اعداد و نمادهای ریاضی هستند.

اینسکرایب داده روی بیت کوین

معمای اینسکریپشن‌های اخیر، تنها یک روز پس از ارسال ۲۶٫۹ بیت کوین به ارزش ۱٫۱۷ میلیون دلار به کیف پول جنسیس بیت کوین، اولین کیف پول بیت کوین ساخته شده تاکنون، اتفاق افتاد.

تاکنون گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد انگیزه این اتفاق انجام شده است. یکی از مدیران صرافی کوین بیس به نام کونور گروگن (Conor Grogan)، احتمال داده که شاید این فرد خود ساتوشی ناکاموتو بوده است. با این حال لئونیداس (Leonidas) مجری برنامه The Ordinal Show رمزگشایی این داده‌ها و شناسایی مسبب آن را بسیار دشوار دانسته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

منبع
cointelegraph.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا