اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

همستر کامبت دو ویژگی جدید به ربات خود اضافه کرد!

ربات همستر کامبت که این روزها همه جا صحبت از نزدیک شدن به راه‌اندازی توکن آن هستیم، از دو ویژگی جدید رونمایی کرده است. در این مطلب، به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، در حالی که به روزهای پایانی ماه جولای و راه‌اندازی احتمالی توکن همستر کامبت (HMSTR) نزدیک می‌شویم. این بازی تلگرامی در حال رونمایی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید است.

مینی گیم در همستر کامبت

چند ساعتی است که ربات همستر کامبت در صفحه اصلی خود در کنار گزینه‌های پاداش روزانه، کد مورس و کمبو کارت‌ها از گزینه جدیدی به نام مینی گیم (Mini game) رونمایی کرده است.

پازل همستر کامبت

در این بازی شما باید در یک پازل، یک کلید را به مقصد برسانید. برای این کار لازم است کندل‌های سبز و قرمز را به نحوی جابجا کنید که مسیر کلید باز شده و بتوانید آن را به فلش مشخص شده برسانید. از آنجایی که برای انجام این کار تنها ۲۵ ثانیه زمان دارید باید به سرعت این جابجایی‌ها را انجام دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که از نسخه به روز شده تلگرام استفاده کنید تا این بازی برای شما نمایش داده شود.

خرید اسکین (Skin)؛ اپدیت جدید همستر

همستر کامبت از ویژگی دیگری نیز رونمایی کرده که از کنار پروفایل، گزینه خرید اسکین (Buy Skin) قابل دسترس است. در این قسمت چندین تصویر پروفایل به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید بر اساس سطح (Level) خود با پرداخت مقداری سکه آن را خریداری کنید. کاربران می‌توانند چندین پروفایل در این قسمت خریداری کنند.

خرید اسکین در همستر کامبت

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا