اخبار آلت کوین ها

پولکادات به پشتیبانی از ۱۰۰۰ پاراچین در آینده چشم دوخته است

توسعه‌دهندگان پولکادات قصد دارند با معرفی یک بروزرسانی تعداد پاراچین‌های این اکوسیستم را به هزار واحد افزایش دهند. این خبر در کنفرانس توسعه‌دهندگان sub0 در لیسبون منتشر شد.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، توسعه‌دهندگان اصلی پولکادات قصد دارند حداکثر تعداد پاراچین‌های فعلی این اکوسیستم که در حال حاضر ۱۰۰ واحد است را افزایش دهند و در آینده با کمک بروزرسانی‌های نرم‌افزاری به هزار پاراچین برسانند.

یکی از این بروزرسانی‌ها با نام «پشتیبانی ناهمگام (Asynchronous backing)» به پروتکل اجماع پاراچین پولکادات اضافه می‌شود. این بروزرسانی برای آن طراحی شده است تا زمان ایجاد بلوک پاراچین را از ۱۲ ثانیه به ۶ ثانیه کاهش و فضای بلوکی برای هر بلوک را بین ۵ تا ۱۰ برابر افزایش دهد.

سوفیا گلد (Sophia Gold)، رهبر مهندسی Parity، در بیانیه‌ای گفت:

«پشتیبانی ناهمگام» امکان زمان‌بندی انعطاف‌پذیری را برای فعالیت‌های مقیاس‌پذیری آینده ما از طریق یک رشد پیوسته و زمان آماده به کار فوری فراهم می‌کند. ما یک مسیرنامه و نقشه راه قابل اتکا با تمرکز بر پشتیبانی از هزار پاراچین و بیش از ۱ میلیون تراکنش در ثانیه برای پولکادات داریم. طراحی آن تکمیل شده و ما می‌دانیم که چگونه پولکادات را برای یک آینده ناشناخته مقیاس می‌دهیم.
پشتیبانی ناهمگام

Parity Technologies، یکی از تامین‌کنندگان اصلی پولکادات، در کنفرانس توسعه‌دهندگان sub0 لیسبون اعلام کرده که یکی از نسخه‌های «پشتیبانی ناهمگام» در حدود دو هفته دیگر به تست‌نت Rococo پولکادات ارسال و در آنجا مستقر می‌شود. هنوز زمان‌بندی انتشار شبکه اصلی آن مشخص نیست.

پولکادات به عنوان یک شبکه تعامل‌پذیر فعالیت می‌کند و انواع مختلفی از بلاک چین‌های مختص به برنامه که پاراچین‌ها نامیده می‌شوند را به یکدیگر متصل می‌کند. امنیت این پاراچین‌‌ها از یک بلاک چین مرکزی به نام Relay Chain مشتق می‌شود.

گلد افزود که «پشتیبانی ناهمگام» به پولکادات این امکان را می‌دهد تا تعداد ولیدیتورهای خود را تا پایان سال ۲۰۲۴ سه برابر کند و به حدود هزار واحد افزایش دهد. او این چشم‌انداز را به عنوان «مهم‌ترین تکامل اجماع پاراچین از زمان معرفی پاراچین‌ها در تقریباً دو سال پیش» توصیف کرده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

منبع
theblock
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا