اخبار ارزهای دیجیتال

جذب موفق سرمایه توسط Polymer Labs؛ هدف این پروژه لایه ۲ چیست؟

پلیمر لبز، پروژه متمرکز بر افزایش قابلیت همکاری بین بلاکچینی اتریوم، موفق به جذب سرمایه بیش از ۲۳ میلیون دلاری از سرمایه‌گذاران معتبر شده است.

به گزارش والکس و به نقل از Theblock؛ آزمایشگاه پلیمر (Polymer Labs) که در حال ساخت یک شبکه راه‌حل لایه دو اتریوم برای افزایش قابلیت همکاری این بلاکچین است، موفق شده در سری A پروژه جذب سرمایه خود ۲۳ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

طبق گزارش روز گذشته منتشر شده از تیم این پروژه، شرکت‌های زیر تاکنون در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند:

  • Blockchain Capital
  • Maven 11
  • Distributed Global
  • Coinbase Ventures
  • Placeholder
  • Digital Currency Group
  • North Island Ventures
  • Figment Capital

البته جزئیات مربوط به شروع و پایان این مرحله از جذب سرمایه مشخص نیست. همچنین یکی بنیان‌گذاران اصلی این پروژه به نام پیتر کیم نیز از اظهار نظر در مورد برنامه زمانی دورهای بعدی فاندریزینگ خودداری کرده است. او به سوالات دیگر در مورد ساختار این دور از جذب سرمایه، نوع دارایی‌های به فروش رفته، اعم از سهام یا توکن و همچنین ارزش‌گذاری آنها پاسخ نداده است.

فاندریزینگ اخیر آزمایشگاه پلیمر، پس از گذشت دو سال از جمع‌آوری سرمایه ۳.۶ میلیون دلاری برای راه‌اندازی اولیه این پروژه انجام شده است. آقای کیم اضافه کرده است که شبکه آزمایشی پلیمر تا پیش از ماه مارس سال میلادی جاری (اواسط اسفند ۱۴۰۲) راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است که هاب در دست توسعه آزمایشگاه پلیمر، امکان اتصال اتریوم با بلاکچین‌های ساخته‌شده روی آن و نیز دیگر بلاکچین‌ها را فراهم می‌کند. اقدامی مهم در راستای تحقق نسل بعدی اینترنت که به گفته آقای کیم، امنیت شبکه‌های لایه دو را به شکل قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

راه‌حل لایه دو پلیمر قرار است از پروتکل ارتباطات بین بلاکچینی یا IBC، استاندارد مرتبط با شبکه Cosmos و Optimism Stack برای اجرای هاب خود استفاده کند. به‌این‌ترتیب هر توسعه‌دهنده‌ای می‌تواند از این قابلیت برای اجرای برنامه وب ۳ خود فارغ از اینکه روی کدام بلاکچین ساخته شده، بهره ببرد.

تیم پلیمر در حال حاضر، متشکل از ۳۰ عضو به رهبری پیتر کیم است. این افراد، سابقه کار در شرکت‌های معتبر مانند گوگل، سیتادل، مک کینزی، آمازون، اوبر و ورایزن و EY‌ را در کارنامه دارند. یکی از برنامه‌های این تیم، افزودن اعضای دیگر به‌منظور تسریع سرعت راه‌اندازی شبکه اصلی‌اش است. شبکه‌ای که به گفته آقای کیم پس از اجرای موفق شبکه آزمایشی و طی سال جاری میلادی شروع به کار خواهد کرد. او اضافه کرده است که هدفش ارائه راه‌حل‌های بلندمدت به جای تمرکز بر ورود سریع‌تر به بازار با به کارگیری افراد متخصص در زمینه بهبود مقیاس‌پذیری است.

به نظر شما شروع به کار این پروژه چه تاثیری بر قیمت اتریوم خواهد داشت؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
theblock.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا