اخبار آلت کوین ها

قیمت سولانا به زودی به ۳۰۰ دلار می‌رسد؟ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

سولانا در یک سال گذشته بیش از ۳۷۳ درصد رشد کرده است و حالا در حدود ۵۶ دلار معامله می‌شود. قیمت سولانا در آبان ۱۴۰۰ در حدود ۲۶۰ دلار بود و اکنون حتی با این صعود خیره‌کننده، باز هم بیش از ۷۹ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد. آیا سولانا می‌تواند سقف قبلی را پس بگیرد؟ در این مطلب با بررسی نظرات کارشناسان مختلف به پیش‌بینی قیمت سولانا می‌پردازیم. 

به گزارش والکس و به نقل از finbold، در حالی به پایان سال ۲۰۲۳ میلادی نزدیک می‌شویم که بازار کریپتو در وضعیت نسبتا خوش‌بینانه‌ای قرار دارد. در چنین شرایطی که احساسات صعودی حرف اول را می‌زند، تحلیلگران به پیش‌بینی قیمت سولانا مشغول هستند. آن‌ها معتقدند که سولانا می‌تواند به ۳۰۰ دلار برسد. 

ناتان جیکوبز (Nathan Jacobs)، محقق ارشد در The Money Mongers، براین باور است که سولانا می‌تواند تا اوایل سال ۲۰۲۴ به قیمتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار برسد. او توضیح می‌دهد که تراکنش‌های سریع و ارزان، جذابیت برای NFT ها و دنیای DeFi همگی عواملی هستند که به این رشد قیمت کمک می‌کنند. او می‌گوید ادامه روند صعودی سولانا قیمت را به سقف تاریخی می‌رساند. 

درک رودریگز (Derek Rodriguez)، بنیانگذار و مدیرعامل Gridlock، در مورد پیش بینی قیمت سولانا محتاط‌تر است و آن را در حدود ۱۰۰ دلار در اوایل سال ۲۰۲۴ می‌بیند. او می‌گوید که سولانا تا رسیدن به مقاومت ۱۰۰ دلاری در حدود ژانویه یا فوریه سال آینده به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. سپس یک اصلاح قیمت باعث می‌شود قیمت مجدد به ۶۰ دلار برسد اما بعد از آن تا پایان سال ۲۰۲۴ احتمالا قیمت سولانا به ۲۰۰ دلار خواهد رسید.

محمد عبدالرزاق (Mohamad Abdulrazak)، رئیس بازاریابی در Asic Jungle، درباره پیش‌بینی قیمت سولانا می‌گوید که شرکت او امیدوار است که سولانا در سال ۲۰۲۴ به بالای ۲۷۰ دلار برسد. او توضیح می‌دهد که با توجه به ارزش بازار پایین‌تر، این پروژه ممکن است جهش قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کند. 

با در نظر گرفتن موارد مختلف، به نظر می‌رسد که سولانا با شروع سال ۲۰۲۴ برای موفقیت آماده است. این رمزارز در یک ماه اخیر بیش از ۹۰ درصد رشد کرده است و با افزایش امیدواری‌ها فشار خرید روی آن حفظ شده است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۸ / ۵. مجموع آرا: ۳۸

منبع
finbold.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
M
M
5 ماه قبل

شتر در خواب بیند پنبه دانه!

لطف اله خانی
لطف اله خانی
5 ماه قبل

سولانا با تحلیل الیوت تا دو سال دیگر تا ۲۵۰۰۰ هم جا دارد ، بستگی به بازار کریمتو دارد

دکمه بازگشت به بالا