اخبار آلت کوین هااخبار میم کوین ها

افزایش قیمت میم کوین‌های GME و KITTY به دنبال رشد سهام GameStop

قیمت دو میم کوین GME و KITTY در روز گذشته افزایش یافتند، زیرا سهام GameStop بیش از ۲۵٪در روز گذشته رشد کرد و با نرخ ۲۳.۷۸ دلار معامله شد. ظهور این میم کوین‌ها همزمان با رشد گسترده در بازار این نوع توکن‌ها رخ داده است.

به گزارش والکس و به نقل از دبلاک، قیمت ارزهای دیجیتال GME و KITTY به ترتیب ۱۸.۷٪ و ۵۵٪ افزایش یافتند. GME با قیمت ۰.۰۰۴۷ دلار معامله شد در حالی که KITTY حدود ۰.۰۰۳۵ دلار ارزش داشت.

طبق گزارش NYSE، سهام GameStop در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵.۱۶٪ افزایش یافت. با این حال، هیچ کدام از این میم کوین‌ها به صورت مستقیم به GameStop وابسته نیستند.

GME یک میم کوین است که از همان نماد سهام GameStop استفاده م‌ کند. KITTY نام خود را از Roaring Kitty گرفته است؛ نام حساب کاربری تحلیلگر مالی سابق به نام کیث گیل (Keith Gill) که سه سال پیش در جریان رشد سهام GameStop شرکت داشت.

ادامه رشد میم کوین‌ها

شاخص GMCI میم کوین‌ها نشان می‌دهد که این توکن‌ها نه تنها ۲.۲۶٪ در روز گذشته رشد کرده‌اند، بلکه این حوزه در ماه گذشته ۴۱.۴٪ و نسبت به سال گذشته ۳۱۰٪ رشد داشته است.

در حالی که شاخص‌های مربوط به پروژه‌های لایه ۱ ،دیفای و ۳۰ پروژه اول همگی در هفته گذشته افزایش یافتند، تنها شاخص Meme به بالاترین حد قبلی خود در ماه مارس بازگشته است. شاخص‌های پروژه‌های لایه ۲ و DePIN عمدتا ثابت مانده‌اند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا