اخبار آلت کوین ها

شبکه اجتماعی Reddit در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرد

پلتفرم شبکه اجتماعی ردیت در بیت کوین و اتریوم سرمایه‌گذاری کرده است. احتمالا اگر رگولاتورها مشکلی با این سرمایه‌گذاری نداشته باشند، ممکن است این شرکت در آینده رمزارزهای دیگری را نیز به خزانه خود اضافه کند.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پوتیتو، پلتفرم رسانه اجتماعی ردیت فرم ثبت S-1 را برای عرضه عمومی در بورس نیویورک (NYSE) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه کرد.

این پرونده نشان داد که این شرکت برخی از ذخایر نقدی مازاد خود را در چندین ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق این پرونده، این شرکت همچنین ETH و یکی از توکن‌های لایه ۲ یعنی پالیگان را «به عنوان نوعی پرداخت برای فروش برخی کالاهای مجازی» خریداری کرده است.

این شرکت اعلام کرد که ما همچنین دارایی‌های دیجیتالی را که مورد استفاده توسط محصولات و تیم‌های مهندسی ما قرار می‌گیرند، خریداری کرده و نگهداری می‌کنیم.

از ۳۱ دسامبر، این شرکت تصریح کرد که فقط بیت کوین و اتریوم را به عنوان دارایی‌های رمزنگاری شده برای اهداف خزانه‌داری نگه می‌دارد.

در آینده، Reddit قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دیگر را ندارد؛ مگر اینکه توسط قانونگذاران به عنوان اوراق بهادار شناخته نشوند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا