اخبار ارزهای دیجیتال

زندان با سم بنکمن فرید چه کرده؟ اولین تصویر از مدیرعامل سابق FTX در زندان منتشر شد

تصویری که توسط تیفانی فونگ (Tiffany Fong)، گزارشگر مستقل جرایم رمزارزی در X منتشر شده، سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل سابق صرافی FTX را در زندان نشان می‌دهد. او ریش خود را دیگر اصلاح نمی‌کند و به‌طور محسوسی لاغرتر به نظر می‌رسد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptobriefing، به گفته فونگ، این عکس در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین گرفته شده است. بنکمن فرید از زمان محکومیتش به هفت اتهام کلاهبرداری در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) در این مرکز نگهداری می‌شود. طبق گزارش فونگ، با توجه به اینکه بازداشتگاه متروپولیتن اجازه تصویربرداری از زندانیان را فقط برای تعطیلات و روز پدر می‌دهد، این عکس او در روز کریسمس گرفته شده‌ است.

اولین تصویر بنکمن-فرید در زندان

مصاحبه منتشر‌نشده‌ای از فونگ با یک زندانی سابق معروف به «G Lock» نشان می‌دهد که بنکمن فرید وزن کم کرده و دیگر ظاهر خود را حفظ نمی‌کند. G Lock همچنین SBF را به عنوان فردی «بسیار عجیب، بی‌عرضه و کثیف» توصیف کرده است. اگرچه او بعداً در این مصاحبه اذعان کرد که سم «پسر خوبی» بود.

بر اساس این مصاحبه، بنکمن فرید با تهدید جدی یا خشونت از سوی دیگر زندانیان مواجه نشده است.

به‌عنوان یک زندانی سابق، به نظر می‌رسد که G Lock با بنکمن فرید ارتباط برقرار کرده و او را «گانگسترتر» از تکاشی سیکس ناین (۶ix9ine)، رپر آمریکایی می‌داند. دلیل مقایسه SBF با سیکس ناین این بود که بنکمن که برخلاف این رپر، در زندان زیر آب کسی را نمی‌زند.

فونگ گزارش داده که هم‌بندهای بنکمن فرید او را به خاطر رابطه‌اش با کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیرعامل سابق Alameda Research، مسخره کرده‌اند. الیسون به دو فقره فعالیت متقلبانه الکترونیکی بین ایالتی، دو فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری الکترونیکی، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در زمینه کالاها، توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در اوراق بهادار و توطئه برای ارتکاب پولشویی اعتراف کرده است.

در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲)، الیسون برای دادرسی در محاکمه کلاهبرداری بنکمن فرید شهادت داد. الیسون اکنون برای صدور حکم خود انتظار می‌کشد و با ۱۱۰ سال زندان مواجه است.

تصویر جدید بنکمن فرید نمای عجیبی را از زندگی او پس از فروپاشی FTX و تایید اتهامات کلاهبرداری و سوءاستفاده از وجوه مشتریان ارائه می‌دهد. حکم بنکمن فرید در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین سال آینده) صادر می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا