اخبار بیت کوین

۸ دی؛ آخرین مهلت اصلاح درخواست‌های ETF بیت کوین

متقاضیان صندوق قابل معامله در بورس (صندوق ETF) اسپات بیت کوین تنها چند روز فرصت دارند تا پرونده‌های خود را نهایی‌سازی کنند و به ضرب‌الاجل تعیین شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برسند.

به گزارش والکس و به نقل از خبرگزاری رویترز، SEC برای متقاضیان ETF بیت کوین مهلتی را تعیین کرده که اصلاحات نهایی درخواست‌های خود را تا تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی) اعمال کنند.

بر اساس این گزارش، مقامات SEC در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) با نمایندگان حداقل هفت شرکت که امیدوارند ETFهای بیت کوین خود را در اوایل سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی کنند، ملاقات کرده‌اند. برخی از شرکت‌کنندگان این نشست، نمایندگانی از BlackRock ،Grayscale Investments ،ARK Invest و Shares 21 بوده‌اند.

در این جلسه همچنین نمایندگانی از برخی بازارهای مالی از جمله نزدک (Nasdaq) و بورس شیکاگو (CBOE) که احتمالاً این محصولات معاملاتی جدید را لیست می‌کنند، به همراه وکلای آنها، حضور داشته‌اند.

این نهاد نظارتی به شرکت‌کنندگان در این جلسه گفته‌ که اگر شرکتی ضرب‌الاجل ۲۹ دسامبر را رعایت نکند، در موج اول تأییدیه‌ احتمالی ETF بیت‌ کوین در اوایل ژانویه (اواسط دی) حضور نخواهد داشت.

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، تعدادی از متقاضیان ETF اسپات بیت‌ کوین درخواست‌های خود را با مدل بازخرید نقدی بروزرسانی و آن را جایگزین بازخریدهای غیرنقدی- که مستلزم پرداخت‌های غیر پولی مانند بیت‌ کوین است- کرده‌اند.

با اینکه این شرکت‌ها با بروزرسانی‌های لحظه آخری پرونده‌های ETF بیت‌ کوین خود را پیش می‌برند، تحلیلگران بلومبرگ هنوز اطمینان دارند که SEC این محصول را تا ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) تایید خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا