اخبار شیبا اینو

میم کوین ویف (WIF) جای شیبا را می‌گیرد؟

روند کاهش قیمت شیبا اینو در دو روز سرعت گرفته و حجم معاملات روزانه WIF در حال نزدیک شدن به این میم کوین است.

به گزارش والکس و به نقل از Beincrypto، پرایس اکشن شیبا اینو، یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار از ابتدای ماه مارس، ناامیدکننده بوده است. پیدایش یک رقیب جدی به نام Dogwifhat‌ با نام اختصاری WIF نیز بر مشکلات شیبا افزوده است. WIF که یک شبه راه صدساله را پیمود، اکنون سومین میم کوین بزرگ بازار محسوب می‌شود.

در حال حاضر، مارکت کپ Dogwifhat چهار میلیارد دلار و مارکت کپ شیبا اینو حدود ۱۵٫۷ یعنی تقریبا چهار برابر WIF است. اما آمار حجم معاملات روزانه این دو میم کوین از عزم WIF برای پیشی گرفتن از شیبا حکایت می‌کند. در ۲۴ ساعت گذشته، این عدد برای WIF به بیش از ۹۰۳ میلیون دلار و برای شیبا به حدود ۹۷۲ میلیون دلار رسیده است. این اعداد نشان می‌دهند که احتمالا هولدرهای شیبا به سمت سگ کلاه‌دار محبوب بلاکچین سولانا حرکت کرده‌اند.

از سوی دیگر، آمارها نشان می‌دهند که حدود ۷۷٫۴۴ تریلیون شیبا اینو به ارزش فعلی ۲٫۵۲ میلیارد دلار در شرف از دست دادن سودآوری خود هستند. اتفاقی که می‌تواند یک کاهش قیمت ۶ درصدی دیگر را نیز در پی داشته باشد. این حجم شیبا، توسط سرمایه‌گذاران در بازه قیمتی ۰٫۰۰۰۰۲۵۰۰ تا ۰٫۰۰۰۰۳۱۰۰ دلار خریداری شده است. بنابراین با توجه به اینکه قیمت شیبا در حال سقوط از ۰٫۰۰۰۰۲۵۰۰ دلار است، به نظر می‌رسد، این رمزارز در آینده نزدیک، خطر بیشتری از سوی WIF احساس کند.

پیش بینی قیمت شیبا با نزدیک شدن به یک سطح حیاتی

طی دو روز گذشته، قیمت شیبا اینو شاهد یک اصلاح بیش از ۱۵ درصدی و رسیدن به زیر سطح ۰٫۰۰۰۰۲۵۸۴ دلار بوده است. این سطح حمایت که در گذشته، بارها آزمایش شده و از بین رفته است. بنابراین این ارز دیجیتال باید خود را برای سطح حمایت پایین‌تر ۰٫۰۰۰۰۲۲۶۸ دلار آماده کند.

پیش بینی قیمت شیبا

از سوی دیگر با توجه به حیاتی بودن سطح حمایت ۰٫۰۰۰۰۲۵۸۴ دلار، احتمال اصلاح به زیر آن و سپس بازگشت قیمت شیبا به آن سطح وجود دارد. در این صورت، می‌توان انتظار داشت که شیبا اینو بتواند سطح ۰٫۰۰۰۰۲۸۵۳ دلار را نیز پس بگیرد. در صورت تبدیل شدن این سطح به یک سطح حمایت، چشم‌انداز نزولی برای این ارز دیجیتال، تا حد زیادی کم‌رنگ می‌شود. بنابراین، هولدرهای شیبا می‌توانند به عبور از سطح ۰٫۰۰۰۰۳۰۰۰ دلار نیز امیدوار باشند.

پیش بینی شما از روند قیمت شیبا و ویف در هفته‌های آتی چیست؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا