اخبار آلت کوین ها

ETF اسپات ریپل در راه است!

شرکت مدیریت دارایی بیت وایز (Bitwise) اولین گام به سمت راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات XRP را برداشت.

به گزارش والکس، این شرکت روز سه شنبه یک نهاد امانی (Trust entity) در ایالت دلاور ثبت کرد که در وب سایت بخش شرکت‌های ایالتی ظاهر شد. ثبت یک نهاد امانی اولین گام به سمت ثبت فهرست و معامله سهام یک ETF است. شرکت‌هایی مانند Bitwise، Blackrock و Fidelity همگی برای بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) قبل از تشکیل پرونده برای ETF‌ها، نهادهای امانی را ثبت کردند. نهاد امانی به عنوان یک ساختار قانونی عمل می‌کند که دارایی‌ها – مانند سهام، اوراق قرضه یا ارزهای دیجیتال – را از طرف سرمایه‌گذاران نگه می‌دارد.

راه‌اندازی ETF اسپات XRP

سخنگوی Bitwise ثبت این پرونده را تایید کرد. وی گفت: «ما اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که این پرونده هم قانونی و هم از طرف Bitwise است.

این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد ETF احتمالی XRP منتشر می‌شود. پرونده‌های مشابهی که بعداً مشخص شد غیرقانونی هستند، قبلاً در تلاش برای افزایش قیمت این توکن در وب‌سایت آپلود شده‌اند. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، پرونده ای برای یک ETF اسپات XRP مربوط به شرکت بلک راک در وب سایت ظاهر شد که بعداً توسط این شرکت تکذیب شد.

علیرغم این اخبار، قیمت XRP در روز سه شنبه واکنش مثبتی نداشته است. دلیل این موضوع احتمالا بخاطر آن است که کل بازار کریپتو به دلیل تحرکات خارومیانه دچار ریزش شده است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا