اخبار آلت کوین ها

قیمت نات کوین با ۷۰٪ رشد جانی دوباره گرفت؛ هدف بعدی کجاست؟

قیمت نات کوین که تحت تاثیر ریزش بازار کریپتو از ناحیه حمایتی خود حدود ۳۸٪ ریزش کرده بود، خوشبختانه به سرعت موفق به بازیابی قیمت شد و حتی از بسیاری از آلت کوین‌ها رشد بیشتری را تجربه کرد. این توکن تا قیمت ۰.۰۱۷ دلار هم رسیده است.

به گزارش والکس، نات کوین از تاریخ ۵ جولای (۱۵ تیر) و پس از رونمایی از ویژگی جدید اکسپلور (Explore) در ربات نات کوین جانی دوباره گرفت. این توکن که ریزش قیمت آن بسیاری از سرمایه‌گذاران خود را نگران کرده بود از ۵ جولای تاکنون حدود ۷۰٪ افزایش قیمت داشته است.

تحلیل قیمت نات کوین

شاخص قدرت نسبی نات کوین (RSI) در حال حاضر بالاتر از خط میانه است. این امر نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است، زیرا سرمایه گذاران بیشتری به خرید این توکن علاقه نشان می‌دهند. RSI بالا به طور کلی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیشتری در حال خرید نات کوین هستند. اگر این روند ادامه یابد، این افزایش در فعالیت خرید می ‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

قیمت نات کوین
نات کوین NOTCOIN (NOT)
۴۷۶.۸۰ تومان
$ ۰.۰۰۸ ۳.۱۶%

خرید و فروش امن، سریع و آسان نات کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید نات کوین

علاوه بر این، فاندینگ ریت (Funding rate) نات کوین نیز مثبت شده است. این تغییر به ویژه پس از دوره‌ای از نرخ‌های به شدت منفی که قبلا نشان‌دهنده احساسات نزولی بود، قابل توجه است. نرخ مثبت نشان می‌دهد که سرمایه گذاران اکنون نسبت به آینده نات کوین خوش‌بین هستند. این تغییر در احساسات نشان می‌دهد که بسیاری منتظر سودهای احتمالی هستند که می‌تواند قیمت NOT را بیشتر تقویت کند.

قیمت نات کوین در سه روز گذشته حدود ۷۰٪ افزایش یافته است و در حال حاضر ضرر ۳۸ درصدی را که در اواخر ژوئن رخ داده بود جبران کرده است. هدف قیمت این آلت کوین اکنون ۰.۰۲۱۱ دلار است که شکست مقاومت ۰.۰۱۷۹ دلار رسیدن به این هدف را تضمین می‌کند.

نمودار روزانه نات کوین

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا