اخبار آلت کوین هاتحلیل ارزهای دیجیتال

۴ آلت کوین که احتمالا در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که آلت کوین‌هایی مانند اوالانچ، سولانا، چین لینک و ریپل در سال ۲۰۲۴ به سودهای بزرگی دست پیدا خواهند کرد و از بیت کوین بهتر عمل می‌کنند.

به گزارش والکس و به نقل از BeInCrypto، ارزش بازار آلت‌ کوین‌ها در نوامبر ۲۰۲۳ طبق تحلیل کارشناسان عمل کرد و توانست سقف کانال خود را شکسته و اوج بگیرد. سایر آلت کوین‌هایی که در حال حاضر عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند عبارتند از فایل کوین (FIL) نیر پروتکل (NEAR)، اینجکتیو (INJ)، هدرا هشگراف (HERDA) ایموتیبل (IMX)، لیدو دائو (LIDO) و استکس (STX).

بیت کوین تنها دارایی دیجیتالی نیست که در آغاز سال جدید با رشد همراه بوده است. بلکه تعدادی از آلت کوین‌ها نیز در حال افزایش هستند و تعداد انگشت شماری از آن‌ها ماه‌ها است که پیشتاز بازار بوده‌اند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۴ دستاوردهای بزرگی داشته باشند.

ارزش کل بازار کریپتو در ۲ ژانویه به ۱.۸۲ تریلیون دلار رسیده که بالاترین سطح از ماه می ۲۰۲۲ است.

بیت کوین عقب نشینی می‌کند، سولانا اوج می‌گیرد

بیت کوین با ۷ درصد جهش به بالای ۴۵۰۰۰ دلار عملکرد مناسبی از خود نشان داد. با این حال برخی از آلت کوین‌ها در حال حاضر رشدهای بیشتری را تجربه کرده‌اند.

چارت ارزش بازار آلت کوین ها
نمودار ارزش بازار آلت کوین ها تایم فریم هفتگی

در اول ژانویه، Rekt Capital تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با مشاهده الگوهای آزمون مجدد تاریخی، دیدگاهی فنی از عملکرد ارزش بازار آلت کوین داشت. وی خاطر نشان کرد که در حال حاضر ارزش بازار آلت کوین‌ها تست‌های مجدد تاریخی را برای سومین بار انجام داده است. او گفت که این سطح در آینده به عنوان سکوی پرشی برای رسیدن به اوج‌های بالاتر عمل می‌کند.

سولانا (SOL) یکی از آلت کوین‌ها با بهترین عملکرد در ماه‌های اخیر بوده است. این کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش با قیمت ۱۱۲ دلار معامله می‌شود.

علاوه‌ بر این، قیمت سولانا طی دو ماه گذشته ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. SOL در حال حاضر حدود ۵۷ درصد از بالاترین سطح تاریخ خود یعنی ۲۶۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است.

یکی دیگر از تحلیلگران ارزهای دیجیتال به نام Ben Armstrong اعتقاد دارد در سال ۲۰۲۴، قیمت سولانا، با رشد ۱۰ برابری به ۱۰۰۰ دلار می‌رسد. او استدلال می‌کند که سولانا افزایش قابل توجهی را در سال ۲۰۲۳ تجربه کرده و به قیمت‌هایی دست یافته است که آرمسترانگ آن را به عنوان «اعداد به شدت بیش از حد تورم» توصیف می‌کند. او اعتقاد دارد که سولانا روند صعودی خود را حفظ کرده و احتمالا به اعدادی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار نیز دست می‌یابد.

وضعیت XRP در سال ۲۰۲۴

از سوی دیگر، آرمسترانگ بر این باور است که ریپل در سال ۲۰۲۴ به قیمت ۷ دلار می‌رسد و رشدی ۷ برابری را تجربه می‌کند. البته او پیش‌بینی می‌کند که صعود XRP آهسته‌تر بوده و اوج آن همزمان با عرضه اولیه عمومی ریپل (IPO) باشد. او معتقد است که رشد خیره‌کننده برای قیمت ریپل زمانی رخ خواهد داد که Ripple IPO راه‌اندازی شود.

علاوه‌ بر‌ این، او اعتقاد دارد که رشد بیشتر قیمت ریپل به راه‌اندازی صندوق ETF اتریوم بستگی خواهد داشت. آرمسترانگ ضمن اشاره به احتمال انتقال سود XRP به بازار اتریوم، خاطرنشان کرد که جستجو برای ارز دیجیتال امیدوارکننده بعدی برای دریافت ETF ادامه خواهد داشت.

XRP تنها آلتکوین در ایالات متحده با وضوح نظارتی است که چشم انداز ETF را قابل تصور می‌کند. آرمسترانگ بر این باور است که اعلامیه ETF ریپل، موج صعودی مورد انتظار XRP را آغاز خواهد کرد.

حرکت اوالانچ و چین لینک

چین لینک آلت کوین دیگری است که اخیراً عملکرد خوبی داشته است. قیمت چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۷ درصد رشد داشته و به ۱۵.۸۲ دلار رسیده است.

ون د پوپ مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم MN Trading، توکن لینک را در بین پنج آلت کوین برتر خود برای سال ۲۰۲۴ قرار داد. او اضافه کرد که اکثر خریداران آلت کوین در طول ۱۰ تا ۲۰ درصد آخر رالی صعودی وارد بازار می‌شوند؛ به همین دلیل او SOL را در حال حاضر توصیه نمی‌کند. آلت کوین‌های دیگری که ون د پوپ به سبد خود اضافه کرده عبارتند از آربیتروم (ARB)، آپتیمیزم (OP) و  سوی (SUI).

تریدر مشهور ساتوشی فلیپر به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X گفت:

زمان کوتاهی باقیمانده برای اینکه LINK زیر ۲۰ دلار و اتریوم کمتر از ۲۵۰۰ دلار تبدیل به یک فانتزی شوند.

یکی دیگر از آلت کوین‌هایی که پتانسیل رشد بالایی دارد، اوالانچ (AVAX) است. قیمت اوالانچ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت و در زمان نوشتن این مقاله به ۴۲.۶۷ دلار رسید. AVAX طی دو ماه گذشته ۲۸۰ درصد افزایش یافته، اما ممکن است بیش از حد خریداری شده باشد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۲۸

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا