اخبار آلت کوین ها

تون کوین در HashKey بزرگ‌ترین صرافی هنگ کنگ لیست می‌شود

مشارکت تون کوین با HashKey Group باعث تقویت بازار ارزهای دیجیتال در آسیا و اقیانوسیه می‌شود. فهرست شدن این توکن در صرافی HashKey نشان‌دهنده رشد هنگ‌کنگ به‌عنوان یک مرکز ارزهای دیجیتال همراه با افزایش احتمالی قیمت‌ تون کوین است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گیپ، در ماه آوریل، اخباری مبنی بر همکاری استراتژیک بین بنیاد TON و گروه HashKey با هدف تقویت قابلیت‌های مدیریت خزانه‌داری TON در منطقه آسیا و اقیانوسیه منتشر شد.

همکاری تون کوین و HashKey

این همکاری نشان‌دهنده تلاشی هماهنگ برای استفاده از منابع و تخصص HashKey Group برای تقویت زیرساخت و کارایی عملیاتی اکوسیستم TON است. هدف این دو نهاد با پیوستن به یکدیگر، افزایش دسترسی و قابلیت استفاده از ارزهای دیجیتال در منطقه است.

لیست شدن تون کوین در یک صرافی معتبر آسیایی

این اقدام نقطه عطفی برای بازار کریپتو در هنگ کنگ است. هنک کنگ با لیست کردن تون کوین در HashKey، صرافی معتبر منطقه، به تثبیت موقعیت خود به عنوان یک مرکز در حال رشد ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. این صرافی اعلام کرده است معاملات تون کوین با USD در تاریخ ۹ می (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و فعلا فقط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای می‌توانند به این دارایی دیجیتال دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، امکان واریز تون کوین به این صرافی فراهم شده است

قیمت تون کوین
تون کوین Ton (TON)
۳۷۶,۹۸۱.۰۰ تومان
$ ۶.۴۰۰ ۳.۸۵%

خرید و فروش امن، سریع و آسان تون کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید تون کوین

فرصت‌های سرمایه‌گذاری

مشارکت بین بنیاد تون و HashKey Group فراتر از لیست شدن این توکن است، زیرا هر دو نهاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اکوسیستم TON را خواهند داشت. با اولویت‌بندی بهبود تجربه کاربری در اکوسیستم TON، هدف این مشارکت ایجاد محیطی یکپارچه‌تر و کاربرپسندتر برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است و پذیرش و تعامل گسترده‌تر را تقویت می‌کند.

علاوه بر این، این موضوع می‌تواند بر قیمت تون کوین نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا