اخبار بیت کوین

تحلیلگری که کف قیمت بیت کوین را به درستی پیش‌بینی کرده بود، ۲ سناریو را برای آینده BTC مطرح کرد

یک تحلیلگر شناخته‌شده ارز دیجیتال پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین در این مرحله احتمالا آخرین اصلاحات خود را انجام داده و سپس وارد چرخه صعودی بعدی می‌شود.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، تحلیل‌گر معروف ارز دیجیتال که با نام مستعار DonAlt در یوتیوب فعالیت می‌کند، پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین در آینده، نزدیک بیش از ۴۷ درصد افزایش یابد. این تحلیل‌گر قبلا نیز با دقت خوبی کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرده بود.

کانال یوتیوب DonAlt به نام TechnicalRoundup بیش از ۵۸۶۰۰ دنبال کننده دارد. او در آخرین ویدیوی خود گفته که منطق این میزان افزایش قیمت، آمادگی بیت کوین برای یک روند اصلاحی دیگر و سپس شروع چرخه صعودی بعدی است.

DonAlt اضافه کرده:

اگر از سطح قیمت فعلی پایین‌تر برویم، افزایش قیمت آسان‌تر خواهد بود. در این صورت، پیش‌بینی می‌کنم که قیمت بیت کوین در چرخه بعدی به ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار برسد. اما در صورتی که از اکنون شاهد افزایش قیمت باشیم، احتمالا چرخه بعدی بین ۷۰ هزار دلار تا ۹۰ هزار دلار خواهد بود و دیرتر به قیمت ۱۰۰ هزار دلار می‌رسیم.

DonAlt‌ گفته که قیمت بیت کوین احتمالا برای مدتی طولانی در این سطوح باقی می‌ماند. اما در عوض، شاهد داغ شدن بازار آلت کوین‌ها ‌خواهیم بود که از اکنون نیز آمادگی خود را برای یک بازار گاوی نشان داده‌اند.

پیش بینی قیمت BTC

دیگر سناریوی تحلیل‌گر شناخته‌شده، سقوط قیمت بیت کوین در مرحله فعلی به ۵۰ هزار دلار است. در هر صورت به نظر او روزهای آتی، آخرین فرصت برای سرمایه‌گذاران پیش از شروع واقعی بولران خواهد بود. او افزوده که به احتمال زیاد، اکنون در آخرین مراحل اصلاح قیمت پیش از روند صعودی بعدی هستیم. او برای تایید منطق خود به اوج گیری قیمت بیت کوین در روز چهارم مارس ۲۰۲۴ (۱۴ اسفند ۱۴۰۲) و سپس افت آن تا روز ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ۱۴۰۲) اشاره کرده است.

خرید بیت کوین

پیش‌بینی شما از قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت چیست؟

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۷۵

منبع
dailyhodl.com
از سال ۲۰۲۰ درباره‌ی ارز دیجیتال می‌نویسم. معتقدم این تکنولوژی، آینده‌ی ما را متحول می‌کند، بنابراین آنچه درباره‌ی آن یاد می‌گیرم را در بلاگ والکس به‌اشتراک می‌گذارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمدی
احمدی
21 روز قبل

با سلام به نظر شخص خودم حالا شاید درست هم نباشه اما بیت کوین اگه تا ۵۸یا،۵۵بریزه خیلی بهتره چون این بالا رفتن خیلی از سرمایه های تازه واردها به عرصه ارز های دیجیتال رو از بین میبره چون بالا رفتن بدون اصلاح نه لذت داره نه فایده چون این بالا رفتن یه ریزش خوب هم داره این هیجانات هم تا یه کوچولو بعد هاوینگ هستش و بالا میره اما یه ریزش هم بعدش داره تا ۸۲میره بالا بعد میریزه بماند به یادگار طلا ۳/۶۰۰/۰۰۰بیت ۷۲

رضا
رضا
21 روز قبل

مطلب خاصی ندارم فقط خواستم ببینم اگر کسی دسترسی به دوست یا فامیل این تحلیل گر بزرگ داره بهش بگه روزی دوسه بار اسپند دود کنه که چشم نخوره. خیلی کار سخت و خاصی داشته. یجورایی گفته بازار یا میریزه یا صعود داره

یوسف جعفرقلی
یوسف جعفرقلی
22 روز قبل

به نظرم خریدارا دارن در بیت کوین زور میزنن و هنوز بازار نیاز به اصلاح داره، احتمالا تا ۵۴ هزار یا حتی ۵۰ هزار چون rsi بالاست و بیت نتونست کندل های ماهانه صعودی قوی از خودش نشون بده و ضعف روند زیاده و احتمالا بیت اصلاح میکنه

محسن
محسن
22 روز قبل

سلام آیا والکس مشاوره دارد
لطفا راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
22 روز قبل
پاسخ به  محسن

سلام
خیر محسن جان، والکس هیچگونه خدمات مشاوره ای در خصوص خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه نمیدهد.

عباس
عباس
22 روز قبل

بیت کوین تا زیر ۵۶۰۰۰ را نبیند به صعود ادامه نخواهد داد هم تاریخ گذشته این را تایید می کند هم تا کنون بعد از صعود اخیر حجمی نخورده باید بیت کوین قیمتش زیر ۵۶۰۰۰ بیاید تا خریدار بخرد و حجم بخورد برابر تاریخ های صعود بیت کوین قبل از هر صعود حجم بالا رفته بعد صعود اتفاق افتاده

جاوید
جاوید
22 روز قبل

عجب تحلیلی… حدس زده یا بیت کوین میره بالا یا میریزه… اینو بیارید ایران بذارید یه گوشه ای مسئول بشه… حیفه

رضا
رضا
22 روز قبل
پاسخ به  جاوید

همیشه دو پهلو تحلیل می کنن که هر کدوم اتفاق افتاد بگویند ما درست پیش بینی کردیم

دکمه بازگشت به بالا