اخبار آلت کوین هاهمستر کامبت

آموزش ۳ بازی جدید همستر کامبت: Caffe Dash، Gangs War و Zooplois

اکنون که تاریخ ایردراپ همستر کامبت اعلام شده، هیجانات پیرامون دریافت کلید در بین بازیکنان افزایش یافته است. در این مطلب، به آموزش ۳ بازی جدید همستر کامبت خواهیم پرداخت که می‌توانند به دریافت کلیدهای بیشتری منجر شوند.

به گزارش والکس، همستر پس از اعلام تاریخ ایردراپ خود از ۳ بازی جدید Caffe Dash، Gangs War و Zooplois رونمایی کرده است که با نحوه انجام آن‌ها آشنا خواهیم شد.

آموزش بازی Caffe Dash

بازی Caffe Dash یک بازی سرگرم‌کننده است که داستان آن در یک کافه می‌گذرد. کاراکتری که در این کافه کار می‌کند باید به امور مشتری‌ها رسیدگی کند: از جمله هدایت مشتری به سر میز، سرو غذا و نوشیدنی و در نهایت تمیز کردن میز مشتری. در پایان نیز هزینه از مشتری دریافت شود. پس از دریافت هزینه به شما پاداش داده می‌شود. به این بازی در مراحل بالاتر آیتم‌های بیشتری نیز به عنوان وظایف کاراکتر اضافه خواهد شد.

کافه دش، بازی جدید همستر کامبت

شما می‌توانید با افزایش سطح بازی و دریافت امتیازات بیشتر، آیتم‌هایی را به کاراکتر خدمتکار کافه مانند انواع لباس و همچنین سرعت فعالیت او اضافه کنید. به تدریج که در این بازی پیش می‌روید در مراحل بالاتر کلید همستر کامبت به شما نمایش داده خواهد شد. زمانی که در کنار لوگوی همستر یه دایره قرمز رنگ نمایش داده شود می‌توانید این کلید را دریافت کنید.

آموزش بازی Gangs War

این بازی از نوع اکشن و ماجراجویی است که باید خود را برای ورود به دنیایی پر از اکشن‌های سریع آماده کنید. این بازی شما را به دل جنگ‌های خیابانی می‌برد و تجربه هیجان تیراندازی و تعقیب و گریزهای نفس‌گیر را برایتان فراهم می‌کند. این بازی یک نقشه هم دارد که می‌توانید از آن برای یافتن مسیرها کمک بگیرید. این نقشه به کشف مکان‌های جدید بازی کمک می‌کند. هر کدام از این مکان‌ها، رازها و چالش‌های خاصی دارند.

Gangs War، بازی جدید همستر کامبت

ماجرای این بازی از داخل یک خانه‌ شروع می‌شود. با استفاده از آیتم دست سبز رنگ می‌توانید از خانه خارج شده و وارد دنیای پر از هرج و مرج این بازی شوید. در این بازی شما آزاد هستید که هر کجا که می‌خواهید بروید و هر کاری را که دوست دارید انجام دهید.

اما قبل از آن، بهتر است خودتان را به خوبی تجهیز کنید. هر جایی که آیتم‌هایی مانند چمدان، اسلحه، ماشین و تجهیزات دیگری را مشاهده کردید به سمت ان‌ها رفته و آن‌ها را برای خودتان بردارید.

در بازی Gangs Wars، تنها راه کسب امتیاز کشتن آدمک‌ها و تیراندازی به سمت ماشین‌هاست. با هر شلیک به هدف می‌زنید، امتیاز شما افزایش پیدا کده و می‌توانید با استفاده از این امتیازات، سطح خود را ارتقا دهید.

در این بازی با جمع‌آوری پول، می‌توانید لباس‌، ماشین‌ و اسلحه‌های مختلفی را خریداری کرده و ظاهر و توانایی‌های کاراکتر خود را بهبود دهید. هر چه امتیازتان بیشتر باشد، گزینه‌های بیشتری برای سفارشی‌سازی در اختیار دارید.

در این بازی، در کنار تیراندازی و تعقیب و گریز، بازی جنگ‌های باندها را پیش رو دارید که البته باید از دست پلیس‌ها فرار کنید. با کشتن ۱۲  آدمک و تیراندازی به ماشین‌ها، یک آیکون همستر با کلید نمایان می‌شود. این کد کلید به شما در باز کردن قفل مکان‌های جدید یا دریافت جوایز ویژه کمک خواهد کرد.

آموزش بازی Zooplois

زوپولیس، یک بازی‌ سرگرم‌کننده در دنیایی از حباب‌ها و آبزیان رنگارنگ است. در این بازی، شما با حباب‌ها بازی می‌کنید، آبزیان مشابه را ترکیب کرده و با ارتقای آن‌ها دنیای زیر آب خود را می‌سازید.

زوپلیس، بازی جدید همستر کامبت

در زوپلیس، ابتدا شما با دنیایی پر از حباب‌های رنگی روبه‌رو خواهید شد. با کلیک روی هر حباب، آبزی درون آن ظاهر می‌شود. هدف این است که آبزیان مشابه را روی هم قرار داده تا آن‌ها ارتقا پیدا کرده و سکه دریافت کنید.

سکه‌ها در این بازی مهم هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید این کارها را انجا دهید:

  • افزایش سرعت تولید حباب‌ها: از بخش “Upgrade”، می‌توانید حباب‌ها را با سرعت بیشتری تولید کرده و در زمان کمتری امتیاز بیشتری کسب کنید.
  • جمع‌آوری آبزیان جدید: با خریدن صندوقچه‌های مختلف از بخش “Creatures”، انواع جدیدی از آبزیان را به مجموعه خود اضافه می‌کنید. هر آبزی جدید، امتیاز بیشتری خواهد داشت.
  • تغذیه آبزیان: با لمس هر آبزی، سکه‌ دریافت می‌کنید. از این سکه‌ها می‌توانید برای تغذیه آبزیان خود استفاده کرده و به رشد و تکامل آن‌ها کمک کنید.

با پیشرفت در این بازی، کد کلید همستر به شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۷

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا