اخبار آلت کوین ها

جهش ۷۰ درصدی قیمت یونی سواپ (UNI) در یک روز!

پس از ارائه پروپوزالی برای مکانیزم پاداش کارمزد هولدرهای UNI، قیمت یونی سواپ به بالاترین سطح خود در دو سال اخیر رسید.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتو پوتیتو، رمزارز UNI (توکن بومی پروتکل یونی سواپ) در عرض چند دقیقه بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و امروز در ادامه رالی بی‌نظیر خود با ۷۰٪ رشد روزانه به ۱۲.۴۰ دلار رسید.

این رشد قیمت مدت کوتاهی پس از آن اتفاق افتاد که بنیاد یونی سواپ (UF) مکانیزم کارمزد جدیدی را در قالب یک پروپوزال ارائه کرد. این مکانیزم به هولدرهای UNI که توکن‌های خود را استیک و به ولیدتورها واگذار کرده‌اند، پاداش می‌دهد.

تیم یونی سواپ افزود:

ما با این پروپوزال به دنبال تقویت و قدرت‌بخشی به سیستم حاکمیت یونی سواپ با قدردانی از نمایندگان فعال، متعهد و متفکر هستیم.

این پروپوزال همچنین بیان می‌کند که اگر مانع خاصی وجود نداشته باشند، اسنپ‌شات آرا در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند) جمع‌آوری می‌شود و رای‌گیری آنچین نیز به دنبال آن در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که رشد اخیر قیمت UNI در بحبوحه تثبیت گسترده بازار اتفاق رقم می‌خورد، به طوری که اکثر ارزهای دیجیتال پیشرو به صورت رنج معامله می‌شوند یا ریزش جزئی را ثبت کرده‌اند.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در تایم فریم روزانه ۱ درصد کاهش یافته، در حالی که سولانا (SOL) تقریباً ۳ درصد در مدت زمان مشابه ریزش داشته است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا