اخبار ارزهای دیجیتالمنتخب سردبیر

پشتیبانی والکس از معامله تعهدی؛ امکان سود بیشتر با نسبت اعتبار ۳X

صرافی والکس امکان انجام معاملات تعهدی را برای کاربران خود فراهم کرده است. از این پس با معامله تعهدی یا Margin Trading در والکس می‌توانید اعتبار دریافت کنید و سپس در صورت تحلیل درستِ قیمت، تا چند برابر در بازار نزولی یا صعودی سود دریافت کنید.

معاملات تعهدی در صرافی والکس، فرصت کسب سود در بازارهای نزولی را نیز فراهم می‌کند. با اضافه شدن این ویژگی به فهرست خدمات والکس، فرصت کسب بازدهی بیشتر نسبت به معامله اسپات، افزایش قدرت خرید رمزارز با دریافت اعتبار و پتانسیل سود بیشتر با نسبت اعتبار ۳X در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

زیرساخت فنی دقیق حین سفارش‌گذاری، عمق بالای بازار والکس در معامله مارجین، نسبت‌های اعتبار بهینه و ویژه هر بازار برای مدیریت ریسک از ویژگی‌های معاملات تعهدی در این صرافی هستند.

برای استفاده از این سرویس، در صفحه‌ی اصلی والکس وارد بخش «معامله پیشرفته» شوید و پس از انتخاب بازار مورد نظر خود، وارد سربرگ «معامله تعهدی» شوید. سپس امکان باز کردن موقعیت لانگ (Long) و شورت (Short) در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۱.۸ / ۵. مجموع آرا: ۸

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پوررستمی
پوررستمی
27 روز قبل

سلام سوالم این بود که ایردراپ را با معامله میکنند من تابحال چند جا ایردراپگرفتم ولی حرف از معامله نزدن

ر رواقی
ر رواقی
19 روز قبل
پاسخ به  پوررستمی

سلام
بستگی به توکن ایردراپ شده دارد. اگر در ایردراپ لانچ یک پروژه شرکت کرده باشید، تا زمان لیست شدن آن توکن در صرافی ها، طبیعتا فادر به معامله آن نیستید.
اما اگر در ایردراپ های مربوط به کمپین های تبلیغاتی صرافی ‌ا شرکت کنید، توکن دریافتی یک ارز شناخته شده بوده (مثلا شیبا) و قابل معامله است.

دکمه بازگشت به بالا