اخبار آلت کوین ها

شرایط دریافت ایردراپ X Empire اعلام شد!

پروژه ایردراپ X Empire در پستی به توضیح نحوه توزیع توکن و عوامل موثر بر تعداد توکن‌های دریافتی در ایردراپ آن پرداخت. در این اطلاعیه به چند فاکتور کلیدی اشاره شده که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، پروژه X Empire که پیش از این ماسک امپایر نام داشت تعدادی از فاکتورهای مهم برای دریافت ایردراپ را ذکر کرده است. تعدادی دیگر از فاکتورها نیز برای جلوگیری از تقلب ربات‌ها اعلام نشده است.

شرایط دریافت ایردراپ X Empire

الکس (Alex) بینان‌گذار ایردراپ X Empire در پستی در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به این موارد اشاره کرد.

در این پست آمده است:

توزیع ایردراپ
دوستان، از آنجایی که ایردراپ نزدیک است، می‌خواستم توضیح دهم که چگونه توزیع توکن را محاسبه می‌کنیم و چه عواملی بر تعداد توکن‌های دریافتی شما تأثیر می‌گذارد.
در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که توصیه می‌کنم به آنها توجه کنید:
▪️اتصال کیف پول: بدون این اتصال، ما به سادگی نمی‌توانیم چیزی را بین شما توزیع کنیم، بنابراین اگر هنوز کیف پول خود را وصل نکرده‌اید، همین حالا این کار را انجام دهید.
▪️ سود ساعتی: این معیار به ما نشان می‌دهد که چقدر با گیم پلی در تعامل هستید و ما آن را به عنوان یکی از عوامل کلیدی ارزیابی خواهیم کرد.
▪️ تعداد و کیفیت دوستان: کسانی که دوستان یا فالوورهای خود را به X Empire آورده‌اند برای ما بسیار ارزشمند هستند و به رشد ما کمک می‌کنند. بنابراین ما قطعا این مورد را در نظر خواهیم گرفت.
یک نکته مهم: چند معیار دیگر وجود خواهد داشت که در نظر خواهیم گرفت، اما آنها را به صورت عمومی افشا نمی‌کنیم. بنابراین کسانی که هزاران حساب ربات ایجاد می‌کنند نمی توانند از آنچه مهم است سوء استفاده کرده و ایردراپ زیادی دریافت کنند.
لازم نیست نگران آنها باشید. اگر کاربر واقعی هستید، این مورد روی شما تأثیری نخواهد داشت.
ما متعهد به روابط منصفانه برد-برد هستیم.
و بله، فراموش نکنید که ما اخیرا مکانیسم توکن‌سوزی را برای کسانی راه‌اندازی کرده‌ایم که بیش از ۳۰ روز است وارد بازی نشده‌اند و تا زمان ایردراپ، سکه‌های آنها کاملاً سوزانده خواهد شد.
همین. همه چیز بسیار ساده و شفاف است.
ادامه دهید
الکس.

همان طور که در این اطلاعیه عنوان شده، اولین فاکتور مهم اتصال کیف پول است. بنابراین، اگر هنوز کیف پول خود را متصل نکرده‌اید حتما اقدام کنید. برای این کار می‌توانید برای مثال از کیف پول تون کیپر (Tonkeeper) استفاده کنید. همچنین، لازم به ذکر است پس از اتصال کیف پول باید یک تراکنش آزمایشی انجام دهید که شامل ارسال ۰.۵ تون کوین (TON) است.

مورد دوم که به گفته الکس یکی از عوامل کلیدی برای دریافت ایردراپ است، میزان سود ساعتی (Profit per hour) است؛ همان چیزی که در بازی همستر کامبت همه با آن آشنا شده‌ایم. پس تا می‌توانید آیتم‌هایی را زودتر ارتقا دهید که میزان سود ساعتی بیشتری داشته باشند. به این ترتیب، سطح (Level) شما نیز زودتر ارتقا خواهد یافت.

و مورد سوم، دعوت از دوستان است که هر چه تعداد بیشتری باشد بهتر است. اما کیفیت آن‌ها نیز برای دریافت ایردراپ مهم است. احتمالا منظور از کیفیت، فعالیت آن‌ها خواهد بود. هر چه دوستانی که به بازی دعوت می‌کنید فعال‌تر باشند تاثیر بیشتری در افزایش توکن‌های دریافتی شما خواهند داشت.

با توجه به اینکه این پروژه از یک مکانیسم توکن سوزی برای سوزاندن توکن‌های کاربران غیر فعال رونمایی کرده است، توصیه می‌شود در فرصت باقی مانده تا تاریخ ایردراپ (۹ مهر) حتما روزانه به ربات بازی سر زده و تسک‌های مربوطه را انجام دهید.

پروژه X Empire در مدت کمی بیش از ۲ ماه، به بیش از ۳۰ میلیون کاربر رسیده است. نکته مهم دیگری که در پست اخیر این پروژه در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به آن اشاره شده، این است که اگر می‌خواهید واجد شرایط ایردراپ باشید، سطح (Level) کاراکتر خود را حداقل به عدد ۴ برسانید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۴

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا