اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

تحلیل قیمت ارز نات کوین در ۲۴ ساعت آینده؛ ATH جدید در راه است؟!

قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما این روند ممکن است به زودی تغییر کند.

به گزارش والکس، تنها در ۲۴ ساعت گذشته، نات‌کوین بیش از ۸٪ ریزش قیمت داشته است. اما یک الگوی صعودی در نمودار NOT ظاهر شده که به افزایش قیمت اشاره دارد.

بازگشت احتمالی نات کوین

نات کوین حتی قبل از راه‌اندازی سر و صدای زیادی ایجاد کرد. هر چند، انتظارات سرمایه‌گذاران با کاهش قیمت این توکن برآورده نشد. با این حال، این توکن خیلی زود شتاب صعودی به دست آورد زیرا ارزش آن تنها در ۷ روز بیش از۴۰٪ افزایش یافت.

این روند نیز خیلی زود تغییر کرد زیرا در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این آلت کوین بیش از ۸٪ کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب، NOT با ارزش بازار ۱.۸ میلیارد دلار با قیمت ۰.۰۱۷۹۷ دلار معامله می‌شود. کاهش قیمت بر معیارهای اجتماعی این توکن نیز تأثیر منفی داشته است.

به عنوان مثال، حجم سوشال (میزان صحبت از آن در شبکه‌های اجتماعی) این آلت کوین کاهش یافته که نشان‌دهنده کاهش محبوبیت است. علاوه بر این، احساسات در مورد آن در منطقه منفی باقی ماننده است؛ نشانه ای از اینکه احساسات نزولی در بازار Notcoin تسلط دارند.

حجم سوشال نات کوین

با این وجود، این ممکن است یک شکست کوچک برای این آلتکوین باشد، زیرا یک الگوی صعودی در نمودار قیمت NOT ظاهر شده است. کپتن فایبیک (Captain Faibik)، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، اخیرا توییتی منتشر کرده است که در آن به این واقعیت اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد نات در آستانه خروج صعودی از این الگو قرار داشته باشد.

الگوی صعودی نات کوین

NOT در چند روز گذشته در یک الگوی صعودی تثبیت شده است و شکست صعودی موفقیت‌آمیز این الگو می‌تواند منجر به افزایش ۶۷ درصدی شود. پامپ قیمت ممکن است باعث شود این توکن به زودی بالاترین اوج قیمت خود را دوباره آزمایش کند.

آیا تغییر روند نات کوین ممکن است؟

از آنجایی که یک الگوی صعودی حکایت از تغییر روند دارد، نمودار ۱۲ ساعته Notcoin را بررسی کردیم تا ببینیم آیا این توکن می‌تواند در روزهای آینده بالاتر از این الگو قرار گیرد یا خیر. طبق بررسی‌ها، اندیکاتور MACD یک تقاطع نزولی واضح را نشان می‌دهد که حکایت از کاهش مداوم قیمت دارد.

نمودار ۱۲ ساعته نات کوین

با این وجود، شاخص قدرت نسبی (RSI) به صعود اشاره دارد. شاخص جریان پول Chaikin (CMF) نیز روند مشابهی را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که NOT ممکن است با موفقیت از این الگوی صعودی خارج شود.

قیمت نات کوین
نات کوین NOTCOIN (NOT)
۴۳۰.۰۰ تومان
$ ۰.۰۰۷ -۷.۰۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان نات کوین در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید نات کوین

در این بین، تون کوین (TON)، بلاک چینی که نات بر بستر آن ساخته شده نیز شتاب صعودی به دست آورده است. قیمت TON در هفت روز گذشته بیش از ۱۷٪ افزایش یافت. در زمان نگارش این مطلب، این توکن با قیمت ۶.۹۵ دلار با ارزش بازار بیش از ۱۶.۹ میلیارد دلار معامله می‌شود که نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

خروج تون کوین از صرافی‌ها

با این حال، جالب است بدانید که جریان خروجی ارز TON از صرافی‌ها هفته گذشته پس از افزایش در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) کاهش یافت. این به معنای کاهش فشار خرید بود که ممکن است باعث کاهش قیمت آن شود.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۴ / ۵. مجموع آرا: ۲۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهروز کاظمی
بهروز کاظمی
3 ماه قبل

کلا این نات کوین خیلی دوام سه ماه دیگه هست یه رشدی هم داره بعد کلا سقوط میکنه

دکمه بازگشت به بالا