اخبار آلت کوین ها

سبد پرتفوی شما بدون این ۲ آلت کوین بی‌ارزش است!

بازار کریپتو نسبتا آرام است و برای یک روند صعودی بالقوه آماده می‌شود. آلت کوین ها در حال حاضر نقاط ورودی خوبی را نشان می‌دهند، اما ارزش آنها در حال افزایش است. این آرامش ممکن است آرامش قبل از طوفان باشد. سرمایه‌گذاران به فرصت‌ها چشم دوخته‌اند و از دست دادن توکن‌های کلیدی می‌تواند به معنای از دست دادن سود بالقوه باشد. در این مطلب دو توکن آماده برای رشد قابل توجه را بررسی کرده‌ایم که برای هر سبد ارزهای دیجیتال ضروری است.

به گزارش والکس، آلت کوین‌های تازه‌وارد به ویژه اگر متعلق به پروژه‌های آینده‌دار باشند، گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند. از این رو، دو آلت کوین را انتخاب کرده‌ایم که پتانسیل رشد چند برابری را در آینده دارند.

لیر زیرو (ZRO) با وجود نوسانات بازار آماده رشد است

LayerZero علیرغم دامپ‌های اخیر در بازار علائم مثبتی از خود نشان می‌دهد. قیمت ZRO که در حال حاضر بین ۴.۱۴ تا ۵.۸۷ دلار قیمت دارد، در طول یک ماه نزدیک به ۶۰ درصد و طی شش ماه ۳۹۳ درصد رشد داشته است. سطوح مقاومت کلیدی در ۶.۵۳ دلار و ۸.۲۷ دلار هستند که به ترتیب ۴۰ درصد و ۹۰ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهند. حمایت قوی لیرزیرو نیز در ۳.۰۶ دلار و حمایت دیگر در ۱.۳۳ دلار قرار دارد.

قیمت لیر زیرو
لیر زیرو ZRO (ZRO)
۱۹۶,۲۹۰.۳۵ تومان
$ ۳.۲۷۹ ۱.۴۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان لیر زیرو در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید لیر زیرو

ورم‌هول (W) نزدیک به شکست صعودی

قیمت فعلی Wormhole بین ۰.۳۱ تا ۰.۳۸ دلار در نوسان است و گاوها پس از افزایش ۲.۱۳ درصدی این هفته، نشانه‌هایی از قدرت نشان می‌دهند. علیرغم کاهش گسترده‌تر بازارز کریپتو، Wormhole در شش ماه گذشته بیش از ۵۵۰ درصد افزایش یافته است و پتانسیل خود را برای شکست دیگری نشان می‌دهد. اگر از مرز ۰.۴۰ دلار عبور کند، هدف بعدی می‌تواند ۰.۴۶ دلار باشد که به معنای افزایش قابل توجه نزدیک به ۵۰٪ است. حمایت مهم در ۰.۲۷ دلار قرار دارد و و احتمالا از افت بیشتر قیمت جلوگیری خواهد کرد. با نزدیک شدن قیمت به میانگین‌های متحرک ساده ۱۰ روزه و ۱۰۰ روزه، اعتماد به نفس خریداران افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده تثبیت قیمت قبل از یک فشار صعودی است. RSI در تایم فریم روزانه نزدیک به ۴۳ نشان می‌دهد که این دارایی هنوز به منطقه اشباع خرید نرسیده که به معنای فضایی برای رشد است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شقایق
شقایق
1 ماه قبل

سلام. لیرزیرو رو از چه صرافی‌ای می‌تونیم بخریم؟

غزال حسین خانی
غزال حسین خانی
1 ماه قبل
پاسخ به  شقایق

سلام
از صرافی‌های معتبر ایرانی یا صرافی‌های خارجی که نیازی به احراز هویت نداشته باشند.
والکس هم این ارز رو لیست کرده و می‌تونید از این لینک رمزارز ZRO رو خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا