کیف پولمقالات ارز دیجیتال

کیف پول های وان اینچ؛ بررسی بیش از ۵ ولت امن و کاربردی

وان اینچ نوعی ارز دیجیتال مبتنی بر ERC20 است. این توکن بر بستر اتریوم کار می‌کند. ارز دیجیتال وان اینچ فناوری جدیدی است که در طی دو سال قبل پیشرفت زیادی داشت و با هدف تشخیص راه‌های مبادله، وارد دنیای کریپتوکارنسی شد. وان اینچ در واقع صرافی‌هایی که به صورت غیر متمرکز فعالیت می‌کنند را کنار هم جمع می‌کند و به معامله‌گرها اجازه تبادل بین شبکه‌های مختلف بدون هیچ مشکلی و به صورت موثر را می‌دهد. این رمز ارز بهترین تعرفه کارمزد را به معامله‌گرها و کاربران می‌دهد و به منظور پیدا کردن بهترین راه برای عوض کردن توکن، از API استفاده می‌کند. امکان ذخیره رمز ارز وان اینچ در بسیاری از کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد. در طول این مقاله انواع کیف پول وان اینچ را به شما معرفی می‌کنیم و توضیحاتی در موردشان خواهیم داد؛‌ همراه ما باشید.

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ

قبل از هر چیز باید دید ارز دیجیتال وان اینچ چیست؟ ارز دیجیتال وان اینچ توسط صرافی آن ارائه شد. این رمز ارز در صرافی وان اینچ یک توکن حاکمیتی است. از این توکن در پروتکل نقدینگی صرافی ۱INCH نیز استفاده می‌شود. نام اختصاری رمز ارز وان اینچ ۱INCH است، این توکن در سال ۲۰۲۰ توسط سرژ کنز (Sergej Kunz) و آنتون بوکوف (Anton Bukov)راه‌اندازی شد. در واقع صرافی وان اینچ در سال ۲۰۱۹ که ایده آن توسط این دو نفر ارائه شد، شروع به فعالیت کرد و پس از یک سال توکن اختصاصی خود را ارائه داد.

معامله‌گرهایی که اقدام به خرید و ترید رمز ارز وان اینچ می‌کنند، حق رای برای اصلاحات پروتکل و حق پاداش را دارند. در واقع کاربران رمز ارز ۱INCH حق مدیریت در شبکه آن تا طولانی مدت را دارند.

رمز ارز وان اینچ در سایت CoinMarketCap جایگاه ۹۳ را دارد و توسط صرافی‌های زیادی پشتیبانی می‌شود و‌ می‌توان به آینده ارز وان اینچ امید داشت. شما امکان معامله و خرید و فروش این ارز دیجیتال را در بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا دارید. صرافی‌های Huobi Global، Binance، OKEx، CoinTiger و FTX جزو محبوب‌ترین اکسچنج‌های دنیا هستند که امکان معامله این رمز ارز در آن‌ها وجود دارد.

تیم توسعه‌دهنده وان اینچ برای آینده این ارز اهداف مختلفی دارند. آینده این رمز ارز به امور مالی غیرمتمرکز DeFi نیز مرتبط است.

در وان اینچ پروتکل‌های مختلفی استفاده می‌شود که در زیر آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • پروتکل تجمیع یا Aggregation Protocol
  • پروتکل نقدینگی یا Liquidity Protocol
  •  پروتکل لیمیت اوردر یا Limit Order

در فناوری وان اینچ صرافی‌های بازار کریپتوکارنسی تحلیل می‌شوند و سپس با به کار بردن پروتکل‌های نقدینگی، معاملات و خرید و فروش‌های معامله‌گرها ساده‌تر می‌شود. در واقع با فناوری وان اینچ می‌توان مسیری که ارزان‌ترین قیمت برای خرید و فروش‌ها دارد را پیدا کرد. کاربران نیز با این فناوری می‌توانند مقطوع‌ترین نرخ کارمزد را بیابند. شبکه وان اینچ ایردراپ‌هایی هم برگزار می‌کند که با شرکت در آن‌ها می‌توانید وان اینچ رایگان دریافت کنید. با شرکت در این ایردراپ‌ها می‌توانید بدون صرف هزینه بابت خرید این ارز دیجیتال، آن را دریافت و در کیف پول خود ذخیره کنید.

لگوی وان اینچ

انواع کیف پول وان اینچ

همانطور که گفتیم، کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی از رمز ارز وان اینچ پشتیبانی می‌کنند. در بین کیف پول‌های موجود، بهترین ولت متناسب با استراتژی معاملاتی شما انتخاب می‌شود. شما باید مبتنی بر اینکه معامله‌گر کوتاه مدت یا بلند مدت هستید و اینکه به چه شیوه‌ای می‌خواهید در بازار کریپتوکارنسی معاملات‌تان را انجام دهید، کیف پول وان اینچ را انتخاب کنید. همچنین باید مولفه‌های مهم دیگری در مورد کیف پول مثل امنیت یا رابط کاربری ساده را هم مد نظر قرار دهید.

در زیر به ذکر و معرفی انواع کیف پول وان اینچ می‌پردازیم:

کیف پول‌های نرم‌افزاری وان اینچ

کیف پول‌های نرم‌افزاری وان اینچ شامل کیف پول‌های دسکتاپ، موبایلی و تحت وب هستند. دسترسی به این ولت‌ها ساده و راحت است و نقل و انتقالات دارایی‌ها در آن‌ها به راحتی انجام می‌شود. این ولت‌ها بیشتر برای معاملات کوتاه مدت یا حتی میان مدت استفاده می‌شوند. برخی تریدرها از کیف پول‌های نرم‌افزاری به منظور معاملات بلند مدت هم استفاده می‌کنند که به دلیل امنیت کم توصیه نمی‌شود. به کیف پول‌های نرم‌افزاری، هات ولت یا کیف پول گرم هم می‌گویند.

کیف پول‌های سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری امنیت بیشتری نسبت به کیف پول‌های نرم‌افزاری دارند و برای نگهداری طولانی مدت ارز گزینه مناسبی هستند. اگر قصد خرید و نگهداری رمز ارز وان اینچ را دارید، توصیه می‌کنیم از ولت‌های سخت‌افزاری که از این ارز دیجیتالی پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمایید. کیف پول‌های سخت‌افزاری امکان نفوذ و دسترسی هکرها به دارایی کاربران را از بین می‌برند و مانع حملات فیشینگ نیز می‌شوند. این کیف پول‌ها را با نام کلد ولت یا کیف پول سرد هم می‌شناسند.

کیف پول سخت‌افزاری وان اینچ

کیف پول کاغذی

کیف پول کاغذی یکی دیگر از انواع کیف پول‌ها است که کلید خصوصی رمز ارز روی آن درج می‌شود. این کیف پول در حال منسوخ شدن است و حالا کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. بیشتر معامله‌گرهای رمز ارز وان اینچ، از کیف پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده می‌کنند چرا که در کیف پول کاغذی خطر از بین رفتن دارایی‌ها وجود دارد. احتمال به سرقت رفتن یا از بین رفتن کیف پول کاغذی نسبت به سایر ولت‌های کریپتوکارنسی هم بیشتر است.

بهترین کیف‌های پول وان اینچ

بهترین کیف پول وان اینچ برخی ویژگی‌ها دارد که آن را نسبت به سایر ولت‌ها متمایز می‌کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت
  •  سهولت در دسترسی
  • سرعت در انجام نقل و انتقالات
  • کارمزد کم
  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتالی
  • مجهز به صرافی داخلی
  •  و …

در زیر به ذکر بهترین کیف پول‌های وان اینچ در بازار کریپتوکارنسی می‌پردازیم:

کیف پول ترزور (Trezor)

کیف پول Trezor یک ولت سخت‌افزاری است. این کیف پول وان اینچ به صورت رمزنگاری شده تولید می‌شود و در برابر بسیاری از کلاهبرداری‌های فیشینگ یا حملات هکرها ایمن است. این کیف پول به دلیل سخت‌افزاری بودن و امنیت بالا نسبت به سایر کیف پول‌های کاغذی یا نرم‌افزاری محبوبیت بیشتری دارد. ولت تروزر دارای یک عبارت یادآور یا mnemonic seed phrase نیز است که در صورتی که به سرقت رفت یا آسیب دید، می‌توانید از این عبارت برای بازیابی دارایی‌ها در کیف پول استفاده کنید.

کلیدهای خصوصی در این ولت به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و در امنیت کامل هستند. چنانچه کاربران بتوانند نکات امنیتی را در مورد این کیف پول‌ها رعایت کنند، امکان هک و به سرقت رفتن کلیدهای خصوصی در این ولت وجود ندارد. این کیف پول قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۱۰۰ رمز ارز را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به وان اینچ اشاره کرد. شما می‌توانید این ولت را با کیف پول‌های نرم‌افزاری بسیاری هم همگام‌سازی کنید.

کیف پول تروزر اندازه و وزن مناسبی دارد و به همین دلیل امکان حمل آن را دارید. یکی از نقاط ضعف این کیف پول که برای تمام ولت‌های سخت‌افزاری وجود دارد، مناسب نبودن برای معاملات اسکالپ یا روزانه است. اگر قصد ترید و معامله طولانی مدت وان اینچ را دارید، می‌توانید کیف پول‌های تروزر مدل وان یا تی را خریداری کنید. مدل وان نسبت به تی بدنه ضعیفی دارد و از امکانات جانبی کمتری هم برخوردار است. از جمله ویژگی‌های منفی دیگر مدل وان نیز می‌توان به عدم پشتیبانی از برخی از رمز ارزها مثل ریپل اشاره کرد.

کیف پول لجر (Ledger)

کیف پول Ledger نیز گزینه مناسبی برای ذخیره و نگهداری طولانی مدت رمز ارز وان اینچ است. کمپانی Ledger به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کیف پول‌های سخت‌افزاری در دنیا به شمار می‌روند. کلیدهای خصوصی نیز در کیف پول‌های Ledger به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و ایمنی زیادی دارند. ولت Ledger Nano S یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت است که از رمز ارز وان اینچ هم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول‌هایی که توسط کمپانی Ledger تولید می‌شوند، توان پشتیبانی از انواع رمز ارزها را دارند و به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای معامله‌گرها هستند. کمپانی لجر موفق به اخذ گواهینامه CSPN از ANSSI شد، این گواهینامه نشان از امنیت بالای کیف پول‌های آن دارد. تیم پشتیبانی و توسعه‌دهنده این کیف پول‌ها نیز بسیار قدرتمند است و در صورت بروز کوچکترین مشکل برای کاربران، به آن‌ها در حل مشکلات کمک می‌کنند.

کیف پول‌های لجر مناسب برای انواع رمز ارز

متاسفانه این کیف پول برای استفاده روزمره و تریدهای اسکالپ مناسب نیست. اگر قصد نگهداری طولانی مدت از رمز ارز وان اینچ را دارید، توصیه می‌کنیم که حتما به خرید کیف پول وان اینچ Ledger فکر کنید.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول وان اینچ Trust Wallet توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود. این کیف پول نرم‌افزاری است و با رابط کاربری ساده، حتی برای کاربران تازه وارد در دنیای کریپتوکارنسی مناسب است. امکان نصب Trust Wallet در سیستم عامل‌های اندروید و IOS وجود دارد. این کیف پول سطوح امنیتی مختلفی دارد و نسبت به بسیاری از کیف پول‌های موبایلی، امن‌تر و مطمئن‌تر است. این کیف پول از صدها رمز ارز دیگر نیز پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به توکن‌های مبتنی بر ERC20 اشاره کرد.

تیم توسعه‌دهنده کیف پول Trust Wallet در حال تلاش هستند که همواره جدیدترین و بهترین رمز ارزهای بازار کریپتوکارنسی را به لیست ارزهای این ولت اضافه کنند. این ولت دارای یک صفحه رسمی به نام Trust Wallet Help نیز است که از آن برای حل مشکلات در حین استفاده  می‌توانید استفاده کنید. کلید‌های خصوصی در این ولت در دستگاه کاربران ذخیره می‌شوند و به همین دلیل فقط آن‌ها هستند که به کلیدهای خصوصی‌شان دسترسی دارند.

از زمان شروع به کار Trust Wallet تا به امروز، آمار گوگل پلی نشان می‌دهد که این کیف پول بیش از ۱۰ هزار نصب فعال دارد. این محبوبیت بالای تراست ولت و افزایش اطمینان مردم به آن را نشان می‌دهد.

لایه‌های امنیتی مختلفی که کیف پول تراست ولت وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • رمز عبور
  • پین
  • بک‌آپ
  • قفل اثر انگشت
  •  قفل چهره

متاسفانه این کیف پول فقط برای موبایل در دسترس است و کاربران دسکتاپ نمی‌توانند از آن استفاده کنند. هر چند همه حالا گوشی‌های هوشمند دارند اما با این حال عدم پشتیبانی تراست ولت از سیستم عامل‌های تحت دسکتاپ، جزو نقاط ضعف آن است.

کیف پول تراست ولت و تضمین امنیت

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول وان اینچ Atomic Wallet یک کیف پول نرم‌افزاری است که روی گوشی‌های موبایل و دسکتاپ نصب می‌شود. این ولت در سیستم عامل‌های اندروید و IOS و تعدادی از سیستم عامل‌های دسکتاپ پشتیبانی می‌شود. این کیف پول از اغلب توکن‌های مبتنی بر ERC20 یا BEP2 پشتیبانی می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به وان اینچ اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت این ولت امکان ارائه خدمات مبادله اتمی و مبادله داخلی است؛ با این ویژگی کاربران می‌توانند در همه دارایی‌های قابل پشتیبانی، اقدام به مبادله رفت و برگشت نمایند.

رابط کاربری در کیف پول وان اینچ ساده و کاربر پسند است. سطح ایمنی این کیف پول متوسط است و چنانچه کاربران تمام نکات ایمنی استفاده از آن را رعایت کنند، جای نگرانی بابت حملات فیشینگ یا هکرها نیست. بزرگترین نقطه ضعفی که در Atomic Wallet وجود دارد، دریافت کارمزد بابت ارائه خدمات است. در واقع فقط بخش کوچکی از خدمات این کیف پول رایگان است و کاربران باید بابت دریافت دیگر خدمات از آن، کارمزد پرداخت کنند.

کیف پول مای اتر ولت (My Ether Wallet)

با کیف پول وان اینچ My Ether Wallet می‌توانید تمام توکن‌های مبتنی بر ERC20 را ذخیره و نگهداری کنید. به وسیله این کیف پول، با هر دستگاهی که باشید، امکان دسترسی به دارایی‌هایتان را خواهید داشت. شما در واقع با این کیف پول، بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن، می‌توانید توکن‌های خود را بر بستر اتریوم ذخیره‌سازی کنید. این کیف پول رایگان است و رابط کاربری ساده‌ای دارد. در این کیف پول می‌توان به صرافی‌های بزرگی مثل بایننس نیز دسترسی داشت.

کیف پول My Ether Wallet برای نگهداری رمز ارز وان اینچ

کیف پول My Ether Wallet با کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز سازگار است و می‌تواند با آن‌ها همگام‌سازی شود. این کیف پول به زبان انگلیسی و روسی توسعه می‌یابد و از طریق فرم پشتیبانی، ایمیل و سوالات متداول مشکلات مختلفی که برای کاربران به وجود می‌آید را حل می‌کند. از جمله دیگر ویژگی‌های My Ether Wallet می‌توان به اپن سورس یا متن باز بودن آن اشاره کرد که با این ویژگی همه امکان دسترسی به کدهای آن را دارند.

دارایی‌ها و اطلاعات محرمانه در سرویس‌های کیف پول My Ether Wallet ذخیره نمی‌شوند و این ولت به کاربران اجازه ساخت کیف پول‌های شخصی را می‌دهد. این کیف پول در سیستم عامل‌های مختلفی نظیر ویندوز، لینوکس و … پشتیبانی می‌شود و در تلفن‌های همراه نیز روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. از آن‌جا که انجام تراکنش‌ها در My Ether Wallet هزینه‌ای در بر ندارد، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند از آن برای انجام معاملات وان اینچ استفاده کنند.

اما نباید از ویژگی‌های نفی این کیف پول هم چشم‌پوشی کرد. کیف پول وان اینچ My Ether Wallet قابلیت تایید دو مرحله‌ای ندارد و نصب کردن و استفاده از آن برای کاربران تازه وارد کمی مشکل است. همچنین این کیف پول از آلت کوین‌های غیر اتریومی پشتیبانی نمی‌کند.

کیف پول رسمی ۱inch

کیف پول وان اینچ امنیت بسیار بالایی دارد و تمام تراکنش‌ها در آن به خوبی محافظت می‌شوند. این کیف پول موبایلی است و برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS اجرا می‌شود. ولت وان اینچ به کاربران اجازه می‌دهد که به بازارهای دیفای دسترسی پیدا کنند. شبکه‌های مختلفی توسط کیف پول ۱INCH پشتیبانی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتریوم، بی آن بی چین، فانتوم، آولانچ، آربیتروم، پالیگان، آپتیمیزم و چنوسیس چین اشاره کرد. این کیف پول امکانات مختلفی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تبدیل توکن‌های پشتیبانی شده اشاره کرد.

کیف پول 1inch یک ولت برای رمز ارز وان اینچ

در کیف پول ۱inch امکان استیک کردن توکن ۱inch هم وجود دارد. در واقع در این کیف پول می‌توانید در حاکمیت پروتکل شرکت کنید و تخفیف‌های مختلفی دریافت کنید. امنیت در ولت وان اینچ همانطور که گفتیم بالا است و شما می‌توانید با خیال راحت رمز ارزهای مختلف را روی آن ذخیره‌سازی کنید. در واقع این کیف پول از فناوری Secure Enclave پشتیبانی می‌کند که در حفاظت از داده نقش مهمی دارد. همچنین اگر رمز عبور خودتان را در این ولت بدانید و اطلاعات‌تان را در آیکلود ذخیره کنید، امکان استفاده از کیف پول ۱inch روی گوشی‌های دیگر را هم خواهید داشت.

شما می‌توانید در ولت وان اینچ اقدام به نقل و انتقالات رمز ارزهای مختلف نمایید و NFTها را نیز ارسال و ذخیره کنید. تراکنش‌ها نیز در این کیف پول به صورت کاملا حرفه‌ای و پیشرفته مدیریت می‌شوند؛ این یعنی شما می‌توانید تراکنش‌های ارسال شده را لغو کنید یا در هزینه گس به منظور افزایش سرعت تراکنش‌ها تغییراتی ایجاد نمایید.

کیف پول اکسودوس (Exodus)

کیف پول وان اینچ اکسودوس در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد. این کیف پول رابط کاربری ساده و راحتی دارد و نیازی به احراز هویت KYC نیز ندارد؛ این یعنی نیازی به ثبت نام پیشرفته نیست و با چند اقدام ساده می‌توانید مراحل ثبت نام در این کیف پول را پشت سر بگذارید. کیف پول وان اینچ Exodus، در کنار رمز ارز ۱INCH از رمزهای محبوب و معروف دیگری مثل بیت‌کوین یا اتریوم نیز پشتیبانی می‌کند.

امنیت بالا یکی از بارزترین ویژگی‌های کیف پول اکسودوس است. کاربران بدون هیچ نگرانی می‌توانند دارایی‌هایشان را در این ولت ذخیره کنند. البته توجه به نکات و عمل به اقدامات امنیتی مختلف، یکی از مهمترین کارهایی است که کاربران باید انجام دهند تا ایمنی دارایی‌هایشان در این کیف پول را افزایش دهند.

کیف پول وان اینچ Exodus

کیف پول سیف پال (SafePal)

کیف پول وان اینچ SafePal از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را در بازار کریپتوکارنسی آغاز کرد. این کیف پول سخت‌افزاری است و توسط صرافی بایننس نیز پشتیبانی و حمایت می‌شود. ولت نرم‌افزاری این کیف پول هم موجود است که کاربران برای ذخیره‌سازی و نقل و انتقالات رمز ارزها می‌توانند از آن استفاده کنند. سطح ایمنی این کیف پول بسیار بالا است چرا که کنترلی به دارایی کاربران خود ندارد. همچنین ولت SafePal دارای یک پلتفرم است که امکان خرید و فروش رمز ارزها و انتقال دارایی‌ها را برای کاربران ممکن می‌سازد.

کیف پول XDEFI

کیف پول وان اینچ XDEFI را می‌توانید به صورت یک افزونه در مرورگر کروم استفاده کنید. این کیف پول قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰ هزار ارز دیجیتال و NFT را دارد. کاربران زیادی از این کیف پول برای ذخیره‌سازی دارایی‌هایشان استفاده می‌کنند. از جمله رمز ارزهایی که این ولت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، می‌توان به اتریوم، بیت‌کوین، لایت‌کوین و … اشاره کرد. تیم توسعه‌دهنده XDEFI بر دارایی کاربران دسترسی ندارند و اطلاعات محرمانه نیز در این کیف پول ذخیره نمی‌شود. کاربران نیز همواره می‌توانند تمام دارایی‌هایشان را در این کیف پول کنترل کنند.

کیف پول متامسک (MetaMask)

کیف پول وان اینچ متماسک از تمامی رمز ارزهای غیرمتمرکز بازار کریپتوکارنسی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این کیف پول را به شکل یک افزونه به مرورگرتان اضافه نمایید و همواره به دارایی‌هایتان دسترسی پیدا کنید. این ولت رایگان است و از DApss و NFT پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این کیف پول به عنوان اپلیکیشن موبایل نیز استفاده نمایید. سیستم‌هایی که از این ولت پشتیبانی می‌کنند عبارت هستند از اندورید، IPAD، iPhone و SaaS.

هم‌اکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال از متامسک استفاده می‌کنند و از آن برای ذخیره و نقل و انتقال دارایی‌هایشان بهره می‌برند.

پشتیبانی کیف پول متامسک از رمز ارز وان اینچ

کیف پول وان اینچ MetaMask تمام آنچه برای مدیریت دارایی‌هایتان نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. در این کیف پول فقط کاربران هستند که به دارایی‌ها و داده‌های خود دسترسی دارند. این ولت به دلیل رابط کاربری مناسب، یک گزینه عالی برای کاربران تازه وارد دنیای بلاکچین نیز به شمار می‌رود.

انتخاب بهترین کیف پول وان اینچ

کیف پول‌های وان اینچ تعداد زیادی دارند و به صورت سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری به کاربران اجازه مدیریت دارایی‌شان را می‌دهند. شما باید بسته به شرایطی که دارید و نحوه انجام معاملات‌تان در بازار کریپتوکارنسی، یکی از این کیف پول‌ها را انتخاب کنید.

در این مطلب ما سعی کردیم مهمترین ویژگی‌ها و کاربردهای انواع کیف پول وان اینچ را بررسی کنیم و در موردشان توضیح دهیم. شما می‌توانید از این توضیحات در انتخاب بهترین کیف پول استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید رمز ارز وان اینچ را از صرافی والکس که یک صرافی معتبر ایرانی است خریداری کنید و سپس کیف پول مناسبی را از بین ولت‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، انتخاب کنید و در نهایت این رمز ارز را روی کیف پول انتخابی‌تان ذخیره و نگهداری کنید.

 سوالات متداول

کیف پول وان اینچ چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیف پول مناسب برای رمز ارز وان اینچ باید امن و مطمئن باشد و با رابط کاربری ساده به کاربران امکان انجام تبادلات مختلف را بدهد. این کیف پول همچنین باید از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی کند و کارمزد کمی بابت انجام معاملات از کاربران بگیرد.

ارز دیجیتال وان اینچ چیست؟

توکن وان اینچ یک توکن حاکمیتی است که از سوی صرافی وان اینچ حمایت می‌شود. نام اختصاری این رمز ارز ۱INCH است.

چطور کیف پول مناسب وان اینچ را پیدا کنیم؟

شما باید بر اساس استراتژی معاملاتی و فعالیتی که در بازار کریپتوکارنسی دارید، کیف پول مناسب برای ارز وان اینچ را انتخاب و استفاده کنید. اگر معامله‌گر طولانی مدت هستید از کیف پول‌های سخت‌افزاری استفاده کنید و اگر اسکالپر یا معامله‌گر روزانه هستند، از کیف پول‌های نرم‌افزاری و موبایلی که دسترسی راحت‌تری نسبت به کیف پول سخت‌افزاری دارند، استفاده کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا